Renault България подкрепя програмата „Музейко в училище“

Образователната програма на Музейко „Музейко в училище“ стартира с първия си отворен час със съдействието на Renault България.


21
дек.
2017

Музейко бяха гости на четвъртокласници в 97 СУ „Братя Миладинови“ като им показаха интерактивни научни демонстрации, в които децата участваха сами. Renault България е партньор на програмата, предоставяйки 100% електрическия автомобил Renault Zoe за обиколките на училищата.

Ученето чрез преживяване е основният фокус в образователните програми на Музейко, разработени за ученици от 1 до 4 клас. Интерактивен час, посветен на електрическата и магнетична енергия, е чудесен начин да се пренесе образователното съдържание към иновативното обучение.  Програмата “Музейко в училище” обхваща по вълнуващ начин научните теми, залегнали в задължителната учебна програма за начален курс – форми и енергии. Ако учениците и техният преподавател имат желание за среща с практическото знание чрез научни демонстрации на живо, но нямат възможност да посетят групово Музейко точно в този момент, те могат да ги поканят за открит урок в собствената им класна стая.

Музейко и Renault България си партнират вече три години, като тази година фокусът е върху „Музейко в училище“. Renault подкрепя образователната програма на Музейко, като за целта предоставя 100% електрическия автомобил Renault Zoe, който допринася за една по-чиста околна среда и е пример за това как може да се използа електрическата енергия по ефективен начин.

Renault подкрепя иновативното преподаване на учебния материал, заложен в задължителната програма на учениците. Доказателство е кампанията „Безопасност и мобилно за всички“, която чрез приложения за таблет и учебни помагала, представя правилата за безопасност на пътя по много разбираем и интересен начин на децата. Възможността да се учат, докато се забавляват е в основите на всяко една програма за деца, в която Renault България участва.

Интерактивните часове, организирани от Музейко, ще се проведат и в други училища в рамките на гр. София.

 

Още по темата

Card image cap
Надал отново разчита на Kia

16
ян.
2017

Корейската компания за 16-та поредна година е генерален спонсор на Аustralian Open

Card image cap
PSA за разхода: честността е най-добрата политика!

9
юли
2016

Групата PSA публикува резултатите за разхода на гориво при реална употреба на 30 различни модификации. При някои разликата между данните по хомолагация и реалните се оказа над 60%!

Card image cap
Уникалната програма Tirelife на Pirelli вече в България

12
апр.
2016

Всеки клиент, закупил 4 нови гуми, ще получи безплатна замяна при балон, спукване и друг тип нараняване.

Card image cap

В последния брой:

Архив >