Rapid стана Scala, а ние тествахме модела


24
окт.
2018

Skoda ще пусне следващия Rapid само като хечбек вариант и ще смени името му на Scala. AUTO BILD вече тества прототипа!

Моделът Scala е дълъг 4,36 метра и е с 58 милиметра по-широк от предшественика си. Предният надвес на каросерията е по-къс с 34 милиметра, а задният – по-дълъг с 45 милиметра.

Вътрешно пространство: предлаганото пространство е на нивото на компактен автомобил. Дори по-високите пасажери ще имат достатъчно място на задната седалка. Опционалният стъклен панорамен покрив вкарва в купето голямо количество светлина. А вместимостта на багажното отделение е увеличена с 50 литра до 627 литра. Ако сгънете задните седалки, ще разполагате с товарен обем от 1410 литра.

Шофиране: по време на първите тестове на прототипа 1-литровите TSI двигатели очаквано не бяха особено впечатляващи. По-мощната версия със 115 к.с. подхожда повече на компактния модел, отколкото тази с 95 к.с. Най-добре се представи разполагащият със 150 к.с. 1.5 TSI агрегат, при който изключването на два от цилиндрите се извършва абсолютно незабележимо. При 1.6 TDI сътрудничеството между 7-степенната автоматична трансмисия с два съединителя и двигателя все още не е усъвършенствано: моментите на превключване не са оптимално избрани, двигателят вдига оборотите, без да реагира действително мощно. всичко изглежда шумно и напрегнато.

В сравнение с Rapid стандартното окачване на Scala е със значително по-комфортна настройка. Неравностите биват умело поглъщани, а страничното накланяне на каросерията е факт, но не е притеснително. В завоите Scala се държи неутрално благодарение на порасналото си в сравнение с Rapid с 47 милиметра междуосие.

Оборудване: опционално се предлагат адаптивни амортисьори, които смъкват каросерията с 15 милиметра. При адаптивното окачване можете да избирате между два режима на движение: нормален и спортен. В списъка с опции за оборудването ще намерите и адаптивен темпомат и асистент за мъртвата зона. Освен това Skoda предлага за първи път движещи се мигащи светлини и изцяло LED-светлини.

Двигателите: при конвенционалните мотори първоначално на разположение са пет агрегата: три TSI-бензинови (95 к.с. до 150 к.с.), един 1.6 TDI със 115 к.с. и от края на 2019 г. 1.0 G-Tech с 90 к.с., който е със задвижване на метан.

Още по темата

Card image cap
Кои са най-добрите гуми за зимата?

4
дек.
2017

Компактни, 4x4 или спортни автомобили: сравнение на 58 модела зимни и всесезонни гуми за всички класове

Card image cap
Qoros Qamfree 3: чао, разпределителен вал!

9
дек.
2016

Разпределителният вал е отживелица! Съвместно със шведите от Koenigsegg Qoros разработи Qamfree-технологията. AUTO BILD ви разкрива най-важното за нея!

Card image cap
Ford Fiesta 1.0 Ecoboost: по-зряла, но забавна както преди

13
мар.
2018

Последното поколение на Fiesta е с по-високо качество, повече възможности за персонализация и по-богато оборудване

Card image cap
VW Caddy срещу Peugeot Partner Tepee

18
май
2016

Тук от значение е всеки сантиметър! Caddy и Partner са идеалното решение за младите семейства и за фирмите. Кой да изберем?

Card image cap

В последния брой:

Архив >