2021
R8 performance със задно задвижване, рустикалното A3 allroad, A6 e-tron Avant, фейслифтът на A8 и новото A4: това са част от новите модели на Audi до 2025 г.!
Audi спира двигателите с вътрешно горене: от 2026 г. хората от Инголщадт няма да пускат на пазара повече такива агрегати. Това означава и край на автомобилите с хибридно задвижване. Последното ново Audi с двигател с вътрешно горене ще бъде следващото Q5. Причината: трябва да бъдат редуцирани CO2 емисиите. Както е известно от 2035 г. Европейският съюз възнамерява да не произвежда повече дизелови и бензинови двигатели и да постигне нулеви вредни емисии от новите автомобили. Всичко това трябва да бъде внимателно подготвено и затова през следващите години Audi ще пуснат още e-tron-модели! Q6 e-tron няма да се забави много, възможен е и наследник а А2 – под формата на малък SUV. Планирано е и ново поколение на R8 – вероятно с електрическо задвижване.
AUTO BILD ще ви покаже новите модели на Audi до 2025 г.! Започваме с

Audi R8 V10 performance RWD; цена: от 300 000 лв.; пазарен старт – вече е факт. Audi маха базовата версия на R8 и вместо нея пуска по-мощна Performance със задно задвижване. Тук 5,2-литровият V10 разполага с 570 к.с. и 550 Нм.
Така Coupé-то ускорява за 3,7 секунди от 0 до 100 км/ч, а кабриолетът Spyder се нуждае от 3,8 секунди. Максималната скорост на Coupé-то е 329 км/ч, а на откритата версия – 327 км/ч.


Audi A8 фейслифт; цена: 199 000 лв., пазарен старт декември 2021 г. С фейслифта А8 ще се отправи към финала си с двигатели с вътрешно горене. Моделът ще получи и дигитални матрични LED-фарове.
Двигателите ще останат бензинови и дизелови с шест или осем цилиндъра, като спектърът на мощността ще се простира от 286 до 571 Единствено Plug-in-хибридният вариант ще получи по-голяма мощност: след фейслифта той ще разполага с 462 вместо 449 к.с.


Audi RS 6 Performance; пазарен старт: 2022 г. Още от предшественика хората от Audi пуснаха версия Performance, която дори разполагаше с 5 к.с. повече от досегашната версия на RS 6. Така, че вероятно от Audi ще трябва да увеличат мощността. Ние предполагаме стойност около 650 к.с. за RS 6 Performance от познатия ни битурбо V8 агрегат.

Audi A2 e-tron; пазарен старт: 2023 г. Малките маржове и вътрешната конкуренция в групата на VAG доведоха до край за А1. Като наследник от Audi може би ще пуснат A2, изцяло електрически модел на платформата MEB.

Audi A6 e-tron concept; пазарен старт: 2023. В A6 e-tron concept два електромотора (по един на предната и на задната ос) осигуряват 350 кВт. (476 к.с.) и 800 Нм. Благодарение на 800 волтова техника Audi може да зарежда изключително бързо. Платформата PPE е разработена съвместно с Porsche.

Audi Skysphere; пазарен старт: 2025. Откритият роудстър ще бъде суперкомфортен и същевременно активна машина за шофиране в едно. Особеността на шоу-автомобила: междуосието е променливо. Ще изчакаме да видим, дали това ще бъде нов модел.
Audi A4 B10 – в бъдеще без V6-дизелов мотор
Последното A4 с двигател с вътрешно горене ще придава повече усещане за високия клас и по този начин ще се доближи до A6. Естествено ще се наложи премахване на мощните двигатели. 6-цилиндровият бензинов може би ще се появи най-много в RS 4, а V6-дизеловият ще бъде зачеркнат. Вероятният му заместник ще е електрифициран 4-цилиндров бензинов с до 350 к.с. Апропо електрификация: при новото поколения няма да има вариант без електрическо подпомагане.