Компанията Carbonfiber Dynamics със седалище в германския град Дортмунг е специализирана в търговията с продукти от карбон на известни производители в Европа. За да демонстрира възможностите си, фирмата от време на време трябва да прави по някой демоавтомобил. Най-новото й творение се казва Project M4R – зад което се крие BMW M4.
М4 разполага с всякакви части от карбонови влакна. „Устната“ под предната броня, праговете, капакът на мотора с допълнителни охлаждащи отвори, както и големият дифузьор идват от Varis-Carbon. Alpha-N е доставчик на антикрилото, a Boca Design – на спойлера, завършек на багажника. Страничните „хриле“ и външните огледала са заменени с части от скъпия и лек материал.
До 700 к.с.
Тунерите са работили и под капака в Project M4R. Компютър на Burger Motorsport се грижи за мощността с шест различни мапинга. Тя е повишена благодарение на метанол, нов въздушен филтър, алуминиеви турбопътища и модифицирани турбокомпресори до около 600 к.с. С увеличено налягане на турбото (2,3 бара) и 100 процента метанол от двигателя се „изстискват“ дори 700 к.с. T.нар. Downpipe от Akrapovic и олекотената изпускателна система с клапи също допринасят за увеличението на „конете“. Тунерите са били принудени да монтират 14-дисков съединител (!), който да издържа на чудовищния въртящ момент от 1050 Нм. Серийният се справя „само“ с 827.
За пренасянето на тази брутална сила върху асфалта специалистите от Дортмунд са избрали полусликове на Toyo, „обути“ върху джанти BBS. Благодарение на възможностите за настройка адаптивните амортисьори винаги получават правилните характеристики. 6-буталните спирачки на АР отпред и 4-буталните отзад гарантират нужното обратно ускорение.