„Prius–ът за състезатели“


13
май
2020

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

МОЛЯ? Точно хибриден модел, който е създаден да пести гориво и да отделя по-малко вредни емисии, става за автомобил за удоволствие?Да, всъщност индиректно. Неотдавна се движа с редакционния Prius през Алтмаркт – постоянна смяна на населени места, междуградски пътища и магистрали. От време на време хвърлям поглед върху системата за разпознаване на пътни знаци, за да се уверя, че се движа с подходяща скорост. На монитора се изписва: 80 км/ч разрешени, аз се движа със 70. Значи всичко е наред. Нищо подобно! Изведнъж присветва нещо в червено! И действително – населено място, макар и къщите да не са се появили още. Паднах в капана. За това съм си виновен аз – със сляпото си доверие в техниката. Така, че си чакам глобата. Все пак в защита на Prius ще кажа: системата за разпознаване на пътни знаци е единствената, която не функционира надеждно.

+ голям потенциал за пестене при правилен начин на шофиране, мек комфорт на возене, добро оползотворяване на мястото.

– объркана структура на менютата на тъчскрийна, остаряла навигация, шумен двигател с вътрешно горене при голямо натоварване.

TOYOTA PRIUS

СТАРТ 31-ви май 2017

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 150 евро

АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 127 380 км

ТЕСТОВ РАЗХОД 5,9 л/км

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >