Porsche Mission R: рециклирани материали и 1088 електрически конски сили


8
сеп.
2021

На Международния автомобилен салон IAA MOBILITY 2021 в Мюнхен (от 7 до 12 септември) Porsche ще предостави зрелищна визия към автомобилното бъдеще. Концептуалният автомобил Mission R съчетава страстта към състезанията с най-съвременни технологии и устойчиви материали като пластмаси, подсилени с естествени влакна. В допълнение към прогресивния дизайн, изключително нискияъ електрически състезателен автомобил се отличава с характерните линии на спортните автомобили от Щутгарт-Цуфенхаузен. Двата новоразработени електрически двигателя, интегрирани в Porsche Mission R, осигуряват до 800 кВт (1088 к.с.) в така наречения режим за квалификация. Капацитетът на батерията от около 80 кВтч и иновативната система за рекуперация правят спринтовите състезания възможни без загуба на мощност.

Решенията за моторспорт, предназначени за частни клиенти, се радват на високо уважение в Porsche. От началото на Porsche Carrera Cup Deutschland преди 31 години, производителят на спортни автомобили е произвел и доставил над 4400 Cup автомобила. Porsche Mission R разкрива как би могло да изглежда бъдещето на едномарковите състезателни серии с изцяло електрически автомобили.

Автомобилът със задвижване на четирите колела, генериращ малко под 1100 к.с. в режим на квалификация, ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 2,5 секунди. Максималната скорост е над 300 км/ч. На пистата електрическата „бегачка“ постига същото време за обиколка като актуалното Porsche 911 GT3 Cup. Благодарение на новите електрически двигатели и батерийните клетки –оборудвани с иновативно директно охлаждане на маслото – Porsche Mission R генерира постоянна мощност от 500 kW (680 к.с.) в състезателен режим.

Намаляването на изходната мощност на батерията поради топлината – така нареченият derating – е елиминиран. Електрически двигател с мощност до 320 kW (435 к.с.) захранва предната ос, докато назад се изпращат максимум 480 kW (653 к.с.). Благодарение на модерната 900-волтова технология и Porsche Turbo Charging, едно 15-минутно прекъсване на състезанието е достатъчно, за да бъде заредена батерията от 5 на 80%.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин