2019
Като нов автомобилът струва невероятните 900 000 лв. – това е първият суперспортен автомобил, произведен от хората от Цуфенхаузен директно за клиентите, а не за хомологация. Освен това резачката с V10-състезателен мотор в задницата се счита за майсторското творение на главния тестващ и легендарен състезател Валтер Рьорл.
При разработката на Carrera GT (произвежда се от 2003 до 2007 г.) инженерите са показали уменията си в пълен размер. Регистрирани са 70 нови патента. Монококът е от карбон, като само малък брой болтове в автомобила са стоманени. Освен това са използвани алуминий, титан и магнезий. За сигурността се грижат краш-боксове от неръждаема стомана. Те поемат най-добре енергията и не са податливи на корозия. За да придвижвате подобаващо тази машина, определено ви е необходим опит. Самото управление на съединителя от карбон-керамика се счита за предизвикателство. От електронните системи на борда има само ABS и контрол на сцеплението.
Дори майстор-пилотите имат респект от Carrera GT
Атмосферният 10-цилиндров двигател на Carrera GT е планиран първоначално за 24-те часа на Льо Ман. Инженерите са увеличили работния му обем на 5,7 литра. Техническите данни са впечатляващи: 612 к.с., 330 км/ч максимална скорост, от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди, от 0 до 200 км/ч за 9,9 секунди. Малко след половин минута достигате и темпо 300 км/ч.