2017
Porsche 911 Turbo S е нещо като снайперистът сред спортните автомобили. на външен вид по-скоро семпъл, високоефективен и хладнокръвен майстор на пътя. Без значение, дали се касае за пистата или междуградски път – няма нищо, което да затрудни Turbo. За под 3 секунди спринтира от 0-100 км/ч, а максималната му скорост е 330 км/ч. Благодарение на пък на двойното си задвижване това свръх 911 се справя изключително добре в завоите. Какво всъщност би могло да бъде подобрено? Специалистите на тема окачване от H&R имат мнение по въпроса. С помощта на комплект спортни пружини тунинг специалистите смъкват каросерията на Turbo и Turbo S (без значение дали Coupé или Cabrio) на двете оси с от 25 до 30 милиметра. Модифицираното окачване „задоволява всички изисквания за бърза смяна на посоката и висока скорост в завоите“. Почитателите на комфорта не трябва да се притесняват тъй като от H&R са създали пружините така, че да бъдат съвместими с окачването PASM и с функцията за повдигане на предната ос.
Ако желаете по-голяма следа за вашето 911 Turbo/Turbo S, то можете да се насочите към Trak+-увеличенията на следата, които се предлагат в размери от 10 до 30 милиметра. Цената им е 200 лв, а спортните пружини струва 660 лв.