Новини » Porsche 911 Sport Classic: реверанс към класическите турбомодели

Porsche 911 Sport Classic: реверанс към класическите турбомодели

2909
2022

Широката каросерия, запазена за моделите 911 Turbo, фиксираният заден спойлер в стила на легендарната Carrera RS 2.7 с патешка опашка и покрив с две заоблени части отличават новия 911 Sport Classic. Подобно на базираното на 997 първо поколение на 911 Sport Classic, лансирано през 2009 година, дизайнерите възраждат модерната сива боя на ранното Porsche 356 и я избират за ексклузивен цвят на ограничената серия. Налични, разбира се, са и други окраски като базовия черен цвят, Agate Grey Metallic, Gentian Blue Metallic или лак по индивидуална мостра. Двойните ленти на капака, покрива и задния спойлер в светлия нюанс Sports Grey подсилват спортното излъчване.

В интериора впечатление прави емблематичният пепитен десен в панелите на вратите и средните части на седалките, докато двуцветната тапицерия от полуанилинова кожа в черно или класически коняк елегантно се откроява от цвета на екстериора. Изключително и само за водачите на колекционерското издание от Porsche Design са създали също нов висококачествен хронограф. Часовникът хармонично интегрира детайлите от дизайна на новия 911 Sport Classic.

Не по-малко уникална е концепцията на силовото предаване: 3,7-литровият, 6-цилиндров боксерен двигател twin-turbo предава своите 550 к.с. (405 кВт) на пътя само чрез задните колела. В комбинация със 7-степенната механична скоростна кутия новият 911 Sport Classic е най-мощният наличен днес 911 с ръчни скорости. Скоростната кутия има функция, която компенсира разликите в оборотите на двигателя между предавките с кратко вдигане на оборотите при превключване на по-ниска предавка. Стандартната спортна изпускателна система е индивидуално настроена и гарантира емоционално звуково изживяване.

Окачването е базирано на моделите 911 Turbo и 911 GTS. Благодарение на познатата от марката система за активно управление на окачването Porsche Active Suspension Management (PASM) амортисьорите реагират на динамичните промени със светкавична скорост. PASM се комбинира стандартно със спортното окачване, което се отличава с 10 милиметра по-ниска височина.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин