От 2014 Macan е на пазара и е повече от успешен – на него се дължат 40% от продажбите на Porsche! За да остане компактният SUV толкова обичан и в бъдеще, през 2018 дойде време за фейслифт. При обновяването компанията от Цуфенхаузен се захваща с дизайна, комфорта, свързаността и динамиката при шофиране. Екстериорното оформление е променено съвсем леко. Нови въздухозаборници отпред и светлинна линия между стоповете с надпис Porsche са основните външни отличителни черти. Освен това LED-фаровете са серийни. В интериора има 11-инчов тъчскрийн, онлайн навигацията е серийна. Porsche вече предлага и асистент за задръствания, който предлага частично автономно управление до 60 км/ч. Клиентите могат да избират между три бензинови двигателя с мощност между 245 и 440 к.с. – дизел засега няма да бъде предлаган.
В интериора модернизираният Macan комбинира и двата „края” на моделното портфолио на Porsche – опционалният GT-волан например напомня за „11-ката” – особено с шикозния превключвател за режимите на шофиране. За нашия фотомодел от Цуфенхаузен са избрали варианта на волана в алкантара, за да засилят спортното усещане – алтернативата е по-скромна гладка кожа. Към другата крайност насочва инфоразвлекателната система, позната от Panamera и Cayenne. За 11-инчовия тъчскрийн (серийно с онлайн навигация) части от таблото е трябвало да бъдат преструктурирани – и тази операция е добра дошла, тъй като мониторът се вписва идеално в кокпита и ни помага да забравим, че Macan е вече четири години на пазара. Централната конзола е висока и отново „приютява” много бутони – сред които и за новия йонизатор.
Серийно на борда има модул Connect Plus, който усилва сигнала на мобилния телефон през антената на колата. С това са свързани функции като гласовото управление или онлайн навигацията със съобщения за трафика в реално време от Here Cloud. Изцяло ново е приложението Offroad Precision. С него можете да документирате и анализирате шофирането извън пътя.
При старта на продажбите ще има три бензинови двигателя. Познатият 4-цилиндров агрегат е преработен – за да отговори на строгите норми на WLTP, агрегатът е загубил 7 к.с. и сега генерира 245, оборудван с филтър за твърди частици. И двата нови бензинови агрегата са познати от Panamera – първият е 3-литров с турбо V6 и 354 к.с., а вторият – Biturbo V6 с 440 к.с. Все още не е ясно дали на по-късен етап ще има дизел.