Porsche AG достави 133 484 автомобила в световен мащаб през първата половина на 2019 г., регистрирайки увеличение от 2% в сравнение със същия период на 2018 г. Бяха доставени 41 725 автомобила Cayenne, което отбелязва най-силния ръст за модел от 45%. Cayenne е наличен на всички пазари от тази година, а версията Coupé пристигна в дилърствата през Май. На-популярният модел в световен мащаб остава Macan, от който са продадени 47367 броя през първите шест месеца на 2019 г.
„В Европа, както очаквахме, все още усещахме последиците от преминаването към WLTP и филтрите за твърди частици при бензиновите двигатели през второто тримесечие“, каза Детлев фон Платен, член на Изпълнителния борд, отговарящ за продажбите и маркетинга в Porsche AG. „Още по-удовлетворяващо е, че ръстът на нашите два най-големи пазара, а именно Китай и САЩ, е особено приятен – и това е въпреки общата низходяща тенденция в тези страни.“ Позитивната тенденция бе също така повлияна от спортните автомобили с две врати, които стават все по-популярни, особено в Китай.
Ръст в Азия и Северна Америка
Porsche постигна ръст от 28% в Китай до края на юни. В Азиатско-тихоокеанския регион, Африка и Близкия изток доставките се увеличиха с 20% спрямо същия период на 2018 г. до 57 397 броя. В САЩ Porsche също успя да консолидира позицията си през първата половина на годината, постигайки ръст от 3% с 30 257 доставки. „След спад през първото тримесечие отново отбелязваме напредък и очакваме общ годишен ръст през 2019 г.“, каза Детлев фон Платен.