Porsche си остава Porsche, ясно ли е?

2910
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

НИКОГА ДОСЕГА НЕ СЪМ НАМИРАЛ така лесно нови приятели, както с  Porsche Taycan. За този електромобил е писано много. Прекалено скъпо, прекалено малък пробег за цена от 340 000 лв., вие не сте добре и така нататък. Всичко това хем е вярно, хем не е. С Taycan Porsche прехвърли имиджа на марката в ерата на електромобилите. Това не е BMW i3, на което и до днес му е трудно да бъде BMW. На баварците тази промяна ще им се удаде с огромния, великолепен iX, но това е друга история. Porsche си остава Porsche и като електромобил. Три факта от моя милост:

– Междувременно Taycan се продава по-добре от 911. Въпреки това няма никога да бъде автомобил за всеки. .

– Taycan предизвиква у всички, които обичат автомобилите, въодушевлението Porsche, каквото имаше и Джеймс Дийн.

– Taycan може да зарежда наистина бързо, но за следващото си поколение се нуждае от по-добри батерии. Моделът не трябва да е модел на лишения с темпо до 110 км/ч. Хората от Porsche го знаят и работят по въпроса.

Тъй като имам семейство и понякога се налага да правя големи покупки: във версия Cross Turismo моделът е по-практичен, но въпреки това има проблем с куфарите заради малкия си отвор. Но задвижването няма никаква вина за това.

+ седалки, окачване, качество, задвижване и уау-фактор – всичко е на типичното за този клас автомобили ниво

– мониторът за пътника до водача е излишен, централната конзола е непрактична, отворът на багажника е малък.  

PORSCHE TAYCAN 4S

СТАРТ 17-ти октомври 2020 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 171182 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 46 220 км

ТЕСТОВ РАЗХОД 24,1 кВтч./100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин