Нашите съвети » Porsche си остава Porsche, ясно ли е?

Porsche си остава Porsche, ясно ли е?

2910
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

НИКОГА ДОСЕГА НЕ СЪМ НАМИРАЛ така лесно нови приятели, както с  Porsche Taycan. За този електромобил е писано много. Прекалено скъпо, прекалено малък пробег за цена от 340 000 лв., вие не сте добре и така нататък. Всичко това хем е вярно, хем не е. С Taycan Porsche прехвърли имиджа на марката в ерата на електромобилите. Това не е BMW i3, на което и до днес му е трудно да бъде BMW. На баварците тази промяна ще им се удаде с огромния, великолепен iX, но това е друга история. Porsche си остава Porsche и като електромобил. Три факта от моя милост:

– Междувременно Taycan се продава по-добре от 911. Въпреки това няма никога да бъде автомобил за всеки. .

– Taycan предизвиква у всички, които обичат автомобилите, въодушевлението Porsche, каквото имаше и Джеймс Дийн.

– Taycan може да зарежда наистина бързо, но за следващото си поколение се нуждае от по-добри батерии. Моделът не трябва да е модел на лишения с темпо до 110 км/ч. Хората от Porsche го знаят и работят по въпроса.

Тъй като имам семейство и понякога се налага да правя големи покупки: във версия Cross Turismo моделът е по-практичен, но въпреки това има проблем с куфарите заради малкия си отвор. Но задвижването няма никаква вина за това.

+ седалки, окачване, качество, задвижване и уау-фактор – всичко е на типичното за този клас автомобили ниво

– мониторът за пътника до водача е излишен, централната конзола е непрактична, отворът на багажника е малък.  

PORSCHE TAYCAN 4S

СТАРТ 17-ти октомври 2020 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 171182 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 46 220 км

ТЕСТОВ РАЗХОД 24,1 кВтч./100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин