Porsche разширява предложенията си за дигитална комуникация


19
май
2020

На 18 май Porsche ще проправи нов път в продуктовата комуникация. За първи път щутгартският производител на спортни автомобили ще представи два нови модела 911 на световната публика чрез своя уеб телевизионен канал. На www.911-magazin.porsche.de три последователни епизода ще предоставят на зрителите подробна информация за специалните технически характеристики, исторически произход и дизайн на новите автомобили. В отговор на световната забрана за събития поради коронавируса производителят на спортни автомобили за първи път ще представи своите нови модели на журналисти и фенове във виртуален формат.

„Porsche е синоним на новаторски дух. И точно тази иновативна сила сега е по-търсена от всякога в тези времена, засегнати от коронавируса. За тази световна премиера проправяме нов път и ще представим два нови модела на спортни автомобили на публиката – за първи път изключително в дигитален формат. Представянето ще бъде автентично, информативно и изненадващо – точно както бихте очаквали от Porsche. То ще бъде дистанционно и все пак по-близо от всякога – на практика в хола ви“, обяснява д-р Себастиан Рудолф , вицепрезидент Комуникации, устойчивост и политики в Porsche AG. „За първи път използваме нашия уеб телевизионен канал 9:11 Magazine за тези виртуални световни премиери, които ще включват както свръхмодерни технологии, така и доказани експерти. Избираме този подход да разширим предложенията си за дигитална продуктова комуникация.“

Епизодите на 9:11 Magazine накратко:

  • На 18 май поредицата стартира със световната премиера на първия от новите модели 911. Д-р Франк-Щефен Вализер, вицепрезидент Моделни линии 911 и 718, ще обясни новите характеристики на автомобила заедно с посланиците на марката Porsche, тенис звездата Мария Шарапова и състезателния пилот Йорг Бергмайстер. Тийзърът за този епизод вече е наличен на www.911-magazin.porsche.de.
  • На 26 май вторият епизод отправя поглед назад към историята на Porsche и основните моменти, вдъхновили световната премиера на втория нов модел: ексклузивна лимитирана серия, която съчетава модерни автомобилни технологии с елементи на дизайна от миналото.
  • На 2 юни в третия и последен епизод Porsche се фокусира върху детайлите на специалното издание на автомобила. Александър Фабих, ръководител на отдел Персонализация и класика, Борис Апенбринк, директор Специални автомобили в Porsche Exclusive Manufaktur и Иво ван Хултен, директор Стил на интериорния дизайн на Porsche, обясняват акцентите на ексклузивния нов модел.

За 9:11 Magazine

9:11 е видео списанието на Porsche. На този канал производителят на спортни автомобили представя забавна и полезна информация от света на Porsche. Съдържанието варира от представяне на продуктовото портфолио до важни моменти в историята на компанията. Уеб телевизионният формат допълва списанието за клиенти на Porsche Christophorus и обикновено се излъчва четири пъти годишно на немски и английски. 9:11 Magazine предлага специална услуга за онлайн редакторски отдели, които могат да използват цели епизоди или отделни сегменти. Допълнителни кадри и снимки са налични при заявка за журналистически цели.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >