Porsche поставя артисти в центъра на вниманието


18
окт.
2021

Porsche насочва прожекторите към изкуството: Производителят на спортни автомобили предлага на артистите нови канали, за да покажат работата си на по-широка аудитория чрез своите два проекта „Изкуството на мечтите“ и „Глобална галерия“.

Замислена като серия от интерактивни арт инсталации в градовете, „Изкуството на мечтите“ включва работи, които разглеждат темата за мечтите от различни гледни точки. Изложбата ще започне с творба на френския художник Сирил Лонселан, наречена „Спомни си мечтите“; огромна инсталация, която ще бъде изложена в парижкия музей на модата Palais Galliera от 15 до 24 октомври.

Изложбата на Porsche „Глобална галерия“ предоставя възможност на млади художници да покажат своята дигитална работа на известни билбордове по целия свят като например на Таймс Скуеър в Ню Йорк. Проектът стартира на 9 октомври и ще продължи осем седмици като партньорство между производителя на спортни автомобили и прочутата галерия König Galerie, която се фокусира върху младите таланти.

„Философията на Porsche е сбъдване на мечта – не само по отношение на производството на спортни автомобили, но и от социална гледна точка. Нашата цел е да вдъхновим хората и да предложим конкретна подкрепа, за да им помогнем да реализират мечтите си“, обяснява Роберт Адер, главен маркетинг директор на Porsche. „Тези нови проекти с участието на артисти изразяват този ангажимент. Ние се включваме в света на дигиталното изкуство толкова, колкото и в осъществяването на физически инсталации. В края на краищата естетиката, дизайнът и иновациите са теми, които резонират с Porsche.“

„Изкуството на мечтите“: интерактивни изскачащи инсталации

„Спомни си мечтите“ на френския художник и архитект Сирил Лонселан е огромна инсталация с размери 10 x 12,4 x 7,6 метра (Д x Ш x В). Завладяващотопроизведение се състои от изпълнени с въздух елементи и създава сюрреалистична среда, която насърчава посетителите да излязат от ежедневната си реалност и да си спомнят мечтите си. В края на краищата, да си спомним е първата стъпка към сбъдването на мечтите. От Porsche са поръчали няколко произведения на изкуството по темата за мечтите като част от изложбата с цел да вдъхновят хората, да вдъхнат оптимизъм и да допринесат за по-оживени общности. Изложбата ще се появи в редица културни столици. Следващата спирка на „Изкуството на мечтите“ ще бъде публична изложба в Милано през пролетта на 2022 г. Gravity и Peak подкрепят проекта в качеството си на комуникационни агенции.

„Глобална галерия“: изкуство на известни рекламни места

Изложбата „Глобална галерия“, създадена от Porsche и König Galerie, ще покаже големи дигитални билбордове по целия свят с ново предназначение като дигитални платна за млади художници, за да покажат своята работа. В тази необичайна арт кампания, стартирала на 9 октомври, участват пет големи града в Северна Америка, Европа и Азия през следващите осем седмици. Например билбордовете на натовареното кръстовище Шибуя в Токио и емблематичните екрани на Таймс Скуеър в Ню Йорк ще покажат дигитални произведения на изкуството. Младите художници също могат да реализират мечтите си и да покажат работата си на по-широка аудитория чрез подобни изложбени пространства в Берлин, Мадрид и Сеул. Изложбата „Глобална галерия“ включва дигитално изкуство от Анди Пичи, Аурия Харви, Banz & Bowinkel, Бен Елиът, Джон Юи, Джон Бъргърман, Йонас Лунд, kennedy+swan, Мануел Роснер, Никол Руджеро и Junuwana.

Виртуалните произведения могат да бъдат закупени като дигитални активи, известни като незаменяеми жетони (non-fungible tokens – NFT) от misa.art, онлайн пазар, управляван от König Galerie, който се счита за първата NFT арт платформа за традиционно и дигитално изкуство. Тя е изградена върху екологосъобразен блокчейн, наречен Flow. Пазарът се оказва популярен с ново поколение купувачи на изкуство. Страницата misa.art/gg включва също информация за художниците и тяхната работа.

Началото на изложбата „Глобална галерия“ съвпада сновата кампанияна Porsche Dreamers. On., която се фокусира върху темата за мечтите вместо върху традиционните комуникации за автомобилите. Кампанията е предназначена да ангажира нови, стратегически целеви групи, да ги подкрепя в постигането на мечтите им и да утвърждава посланието на марката „Движени от мечтите“. Първият проект стартира в края на юли 2021 г. с интерактивна онлайн менторска програма, наречена „Изкуството на движението“. Той предлага събрани кратки статии за известни личности като Сейнт Винсент, известна още като Ани Кларк, която обяснява как е постигнала мечтите си и е вдъхновила другите по пътя. През следващите няколко месеца още дейности, свързани с Dreamers. On.,ще бъдат добавени в централен онлайн хъб. Двете комуникационни агенции Proximity и PHD подкрепят Porsche в този проект.

Ангажираност: култура за масите

От години Porsche спонсорира културни проекти като част от стратегията си за устойчивост, с цел да предостави на възможно най-много хора свободен достъп до културни дейности. Например производителят на спортни автомобили е премиум партньор на лайпцигскияоркестър Gewandhaus Orchestra иеосновниятспонсорнащутгартскатабалетнакомпания Stuttgart Ballet.

Porsche Deutschland GmbH е партньор и на концертната зала Elbphilharmonie в Хамбург от юли 2021 г.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин