2017
През миналата година Porsche е продала 238 000 автомобила и обяви оперативна печалба $4,1 млрд. (+14% в сравнение с 2015 г.). Простите сметки показват, че германците „прибират“ по $ 17 250 на кола – или казано с други думи, при всяка продажба Porsche печели стойността на нов VW Golf. Постижението на престижния бранд от концерна Volkswagen е доста сериозно – с оглед на факта, че премиум марки като Mercedes и BMW генерират около $5000 на кола. Това не е учудващо – все пак Porsche се концентрира изцяло върху луксозни и спортни модели, докато Daimler например предлага и по-бюджетни решения в по-ниските класове. Всъщност Ferrari знае още по-добре правилата на тази игра – италианците печелят главозамайващите $90 хил. на продадено „конче“. Тук обаче не бива да забравяме, че около 30% от бизнеса на Ferrari е свързан с двигатели, увеселителни паркове, сувенири – т.е. не (цели) коли. При това в Маранело правят по 8000 автомобила годишно – и техният ексклузивен характер поддържа ценовите нива високи. Porsche не може да се похвали с подобна ексклузивност – но германците явно не се притесняват от това, тъй като дебютиралият през 2014 г. малък SUV Macan е „виновник“ за 40% от продажбите на бранда.