Porsche отвори шоурум за олд- и йънгтаймери

В над 100 страни компанията предвижда развитие на центрове, специализирани в продажбата и сервизирането на класически модели


3
дек.
2015

Преди броени дни в холандската провинция Гелдерланд врати отвори първият шоурум на Porsche за класически автомобили. В него ще бъдат предлагани „бижута” на четири колела, произведени в Цуфенхаузен. За първи път марката отваря подобно представителство, в което са събрани на едно място продажбен и сервизен център – при това само за олдтаймери. В бъдеще се очаква да бъдат открити още сертифицирани Porsche Classic Centres.

Над 70% от автомобилите, произведени в цялата история на Porsche, все още се движат. Ето защо компанията изгражда дилърска и сервизна мрежа в 100 страни, която да бъде фокусирана не само върху по-новите модели, но и върху достойните ветерани. Новите дилърства ще предлагат както резервни части, така и ремонт и продажба на класически модели.

 

Още по темата

Card image cap
Sixt пуска секси реклама

25
мар.
2016

С нов спот компанията за автомобили под наем иска да стимулира потенциалните си клиенти да си поръчат кабриолет – с палава блодинка, изпълнена със страстни пролетни чувства

Card image cap
Автомобилите на Хю Хефнър

29
сеп.
2017

Плейбоят на Америка е мъртъв: Хю Хефнър, основателят на списание Playboy, напусна този свят на 91 години. Приживе той бе почитател не само на красивите жени, но и на хубавите автомобили

Card image cap
Така ще се появи BMW i5

23
ян.
2018

BMW работи по Coupé с четири врати и електрическо задвижване. С едно зареждане на батерията i5 ще може да измине 700 километра

Card image cap

В последния брой:

Архив >