Porsche лансира най-сексапилното електрическо комби


19
ян.
2022

Taycan Sport Turismo е най-новият вариант на каросерията на иновативния електрически спортен автомобил от Porsche. Семейството на моделите вече разполага с трети дизайн заедно със спортния седан и Cross Turismo. Новият вариант е насочен към хора, които искат да съчетаят всекидневната практичност на Taycan Cross Turismo с динамичното пътно поведение на спортния седан Taycan. Като първи член на семейството на Taycan Sport Turismo, GTS ще бъде лансиран в края на февруари 2022 г., като още модели ще последват само три седмици по-късно в средата на март. Панорамен покрив с контрол на слънчевата светлина се предлага като нова опционална екстра за Taycan Sport Turismo. Нейната специална особеност е електрическата защита от отблясъци.

От пролетта ще има пет модела за избор:

  • Taycan Sport Turismo с 240 kW (326 к.с.) и задвижване на задните колела, опционално наличен с батерия Performance Plus и 280 kW (380 к.с.), от 86 495 евро
  • Taycan 4S Sport Turismo с 320 kW (435 к.с.) и задвижване на всички колела, опционално наличен с батерия Performance Plus и 360 kW (490 к.с.), от 107 439 евро
  • Taycan GTS Sport Turismo с 380 kW (517 к.с.) и задвижване на всички колела от 132 786 евро
  • Taycan Turbo Sport Turismo с 460 kW (625 к.с.) и задвижване на всички колела от 153 968 евро
  • Taycan Turbo S Sport Turismo с 460 kW (625 к.с.) и задвижване на всички колела от 187 288 евро

„Въвеждането на Sport Turismo като трети вариант на каросерията добавя атлетичен и практичен универсален модел в нашата гама от електрически спортни автомобили“, казва Кевин Гик, вицепрезидент на моделната линия Taycan. „Сигурен съм, че новият вариант ще продължи историята на успеха на Taycan. Балансът и разнообразието сред петте модела Sport Turismo е нещо, което намирам за особено привлекателно: Гамата разполага с всичко – от невероятно пъргав автомобил със задвижване на задните колела до изключително мощния Turbo S.“

От място Taycan Turbo S Sport Turismo ускорява от нула до 100 км/ч само за 2,8 секунди и максималната му скорост е 260 км/ч. Моделът с най-голям пробег е Taycan 4S Sport Turismo, който достига 498 километра въз основа на данните по WLTP. Като част от най-новото поколение на Taycan, моделите със задвижване на всички колела Sport Turismo имат особено ефективна стратегия за задвижване. Функциите за термично управление и зареждане също са подобрени.

И двете батерии могат да се зареждат от 5 до 80% за 22 минути и 30 секунди. Това означава също, че е необходимо само петминутно зареждане, за да се постигне допълнителен пробег от 100 км.

Функционален дизайн с много практични детайли

Taycan Sport Turismo споделя спортния силует, скосения назад покрив и функционалния дизайн на Taycan Cross Turismo. За разлика от сродните модели Taycan Sport Turismo се отказва от всякакви офроуд елементи на дизайна. Той се предлага и със задвижване на задните колела.

Височината в задната част е с над 45 милиметра по-голяма от тази на спортния седан Taycan. Над седалката на водача има допълнителна височина от 9 мм. Голямата задна врата също така означава, че багажното отделение е с лесен достъп. Отворът е много по-дълъг – 801 мм, и много по-висок – 543 мм, отколкото в седана (съответно 434 мм и 330 мм).

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин