Porsche иска да подобри собствения си рекорд на Зеления ад


10
юни
2018

6:11,13 минути за преминаването на Зеления ад: преди 35 години германският крал на спортните автомобили Щефан Белоф успява да постигне това рекордно време на Нюрбургринг-Нордшлайфе. До ден-днешен никой не е успял да запише по-добро. Това е единственият път, когато официално е записана обиколка със средната скорост над 200 км/ч по дългото над 20 км трасе.

Porsche обаче иска да подобри собствения си рекорд – и за целта ще използва 919 Hybrid, с което спечели последните три издания на „24 часа на Льо Ман“. След оттеглянето си от Световния шампионат за издръжливост Porsche модифицира – без да се съобразява с ограниченията, които по-рано регламентът на FIA налагаше. Именно с преработената версия на модела Нил Джани успя да счупи рекорда на Спа.

Tимо Бернхард

Porsche 919 Hybrid Evo извлича около 500 к.с. от 2-литров 4-цилиндров двигател. Допълнително „пистарката“ генерира още около 500 „коня“ с помощта на два електродвигателя, които черпят енергия от системата за регенеративно спиране и от потока на отработените газове. Porsche 956 разчита на 2,65-литров 6-цилиндров агрегат, развиващ 635 к.с. – само че с 800 срещу 875 кг „старецът“ е доста по-лек.

Зад волана на хибрида ще бъде Тимо Бернхард – последният първенец на Porsche в Льо Ман. Това е един от тримата пилоти, които могат да се похвалят с пет победи в „24 часа на Нюрбургринг“. „Физическото и менталното натоварване са големи“, коментира германецът след първите тестове тази седмица. Все още не се знае за коя дата е насрочен опитът за рекорд на Porsche.

Още по темата

Card image cap
Сексапилните момичета на Monster (ГАЛЕРИЯ)

25
май
2017

Моторспортът винаги се свързва с пушек на гуми, звук на мощни двигатели... и оскъдно облечени девойки – като Monster Energy Girls!

Card image cap
Ferrari напуска Формула 1?

27
дек.
2017

По време на Коледното тържество на Ferrari президентът на компаниятa Серджо Маркионе разкри, че възможността „кончетата“ да напуснат шампионата далеч не е блъф

Card image cap

В последния брой:

Архив >