Новини » Porsche залага на пуризъм при новото 911 Carrera T

Porsche залага на пуризъм при новото 911 Carrera T

1910
2022

Porsche направи 911 по-лек: новото 911 Carrera T отслабна с 35 кг в сравнение с базовия модел. AUTO BILD ви представя спортиста.

Тест за бързи реакции: назовете класически и пуристко Porsche 911! Да, правилно 911 GT3 Touring е първото нещо, за което се сещаме. Има обаче и още един модел: Carrera T. „T“ също означава Touring – въпреки базовото оборудване съставките са впечатляващи.

Carrera T прави доста пуристко впечатление с лака си Gulfblue. Липсват диви спойлери и агресивни лепенки. Вместо това има стилни – в цвят титаново-сиви – джанти Carrera S. Отпред 20-цолови, отзад 21-цолови. Антрацитено-сиви капаци на огледалата, сдържана декорация на вратата с надпис „911 Carrera T“ и лакиран надпис на задницата.

Серийно Carrera T разполага със спортното окачваме PASM – то смъква автомобила с 10 мм. Иначе репертоарът не включва Porsches Torque Vectoring и задни завиващи колела.

По-леки стъкла спестяват 5 килограма

От стъклата на Carrera T са спестени пет килограма. Също така Carrera T не предлага задна седалка дори и като опция. Това означава още 7 кг по-малко и несъмнено е пуристко. Общото тегло на 911 Carrera T е 1470 кг – с 35 кг по-малко от 911 Carrera. Carrera T пести тегло и от трансмисията – монтираната тук механична скоростна кутия със седем предавки намалява теглото с 25 кг в сравнение с 8-степенната автоматична с два съединителя PDK на нормалното 911 Carrera.

Отзад работи познатият ни боксерен двигател

Моторизацията на Carrera T е традиционно сдържана – макар и за мащабите на 911, иначе 385 к.с. и 450 Нм максимален въртящ момент от познатия ни 3-литров 6-цилиндров турбомотор  са напълно достатъчни за отлични динамични характеристики. Максималната скорост на оптимизирания по отношение на теглото T-модел е 291 км/ч.

С механична скоростна кутия автомобилът със задно задвижване спринтира за 4,5 секунди до темпо 100 км/ч, а с доплащащата се автоматична трансмисия PDK това става с една секунда по-бързо. Спортно ли е? Определено. Още повече, че на цена от 250.000 лв. получавате екстри в Carrera T, които иначе не могат да бъдат комбинирани с базовия двигател.

ИЗВОД НА AUTO BILD

Пуристки, спортен,с ръчни скорости – този T е впечатляваща Carrera. За мен това е най-симпатичното 911 – с и без друго достатъчния базов двигател.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин