2025
През 1965 година всички пълноразмерни модели на Pontiac, включително и Grand Prix, са напълно рестилизирани. Това са първите образци на компанията, които се отличават с добре познатия заоблен профил на каросерията, наподобяващ бутилка Coca-Cola. Докато през същата година другите купета на Pontiac получават полу-фастбек наклон на покрива (стилово споделен и с някои от останалите подразделения на GM), Grand Prix запазва ексклузивната геометрична линия на задните колони, като единствено задното стъкло е леко заоблено навътре. При тази нова генерация на Pontiac за първи път са въведени и капаци на отворите на задните калници, по подобие на по-луксозните модели на Cadillac, Buick и Oldsmobile.
Интериорът е ревизиран с нови панели с по-голяма площ на ореховата облицовка, която вече се простира до централната конзола. Седалките са стандартни, воланът е изцяло нов, с вграден клаксон, който замества характерния хромиран пръстен, използван в предходните модели. Седалки могат да бъдат тапицирани с винил или с текстил. Новост за 1965 г. е опция за цяла предна седалка тип „пейка“ със сгъваем подлакътник в средата и няколко варианта на тапицерия.
Grand Prix запазва пазарната си позиция като най-скъпия модел, предлагайки цялото оборудване, налично за купето Bonneville с твърд покрив, и може да се купи за 3426 долара (аналогични на 34.184 долара през 2024 г.). Новите опции включват автоматичния климатик „Comfort Control“, въведен за първи път от Cadillac през 1964 г., който се предлага в допълнение към стандартната система Circ-L-Aire Conditioning, а също така аварийни светлини и предпазни колани.

Вариантите за двигатели са ревизирани, и през 1965 г. се ограничават до стандартния V8 с обем 389 кубически инча (6,4 литра), чиято мощност е повишена до 333 к.с. (248 кВт) с ръчна скоростна кутия или 325 к.с. (242 кВт) с автоматична. Като опция са добавени двигателите 389 Tri-Power и 421 – и двата с мощност 338 к.с. (252 кВт), 421 Tri-Power с мощност 350 к.с. (260 кВт) и 421 HO Tri-Power с 376 к.с. (280 кВт).
Стандартните тристепенни и опционалните четиристепенни ръчни скоростни кутии са идентични с тези от 1964 г., но към тях е добавена и нова тристепенна трансмисия Turbo Hydramatic с преобразувател на въртящия момент. Тя е подобна като принцип на работа с Cruise-O-Matic на Ford и TorqueFlite на Chrysler, и заменя по-старата тристепенна хидравлична трансмисия Roto Hydramatic.
През 1966 г., когато е произведен и представеният на снимките автомобил, Grand Prix получава само някои незначителни промени във външния вид, включително нова, по-заоблена радиаторна решетка, разделена на две, както и нова облицовка на скритите задни светлини. Арматурното табло включва модернизиран квадратен панел. Седалките Strato с тапицерия „Morrokide“, също са изцяло нов, и са с по-високи облегалки и подобрена странична опора.
Предложенията за двигатели остават до голяма степен непроменени, с изключение на това, че опционният Tri-Power 389 с мощност 338 к.с. (252 кВт) е спрян от производство и в наличност остава само по-големият 421 с опция за двукамерен карбуратор. Той обаче се предлага за последен път през 1966 година, след което General Motors забранява използването на опции за многокарбураторни системи във всички автомобили на GM с изключение на Chevrolet Corvette, считано от моделната година 1967.
Показаният на снимките автомобил – Pontiac Grand Prix, модел 1966 година, е представен на 35-я ретро парад по случай Спасовден, проведен на 31 май 2025 година в София. Той е част от колекцията на Ивайло Зафиров и е обоудван с 6,4-литров двигател с мощност 330 к.с.