Polo номер 6 порасна!

Тествахме 1-литровия 3-цилиндров мотор със 115 к.с.


30
авг.
2017

Новото поколение на малкия автомобил от Волфсбург е почти с размерите на компактен модел. Благодарение на MQB-платформата Polo е пораснал в почти всички посоки. „Мъникът“ за първи път преминава границата от 4 метра: 4,05 метра (предшественикът: 3,97 метра) е дължината на Polo от броня до броня. Междуосието също е увеличено – с 9,4 сантиметра (2,56 м) – което е предпоставка за повече място в купето. Широчината на Polo също е по-голяма: шестото поколение е широко 1,75 метра (без огледалата) – със 7 см повече от Polo V. Единствено височината на новия модел е по-малка от тази на предшественика – 1,446 метра или със 7 мм по-нисък от стария. Версията с три врати остава в миналото –  Polo ще се предлага вече само с пет врати. Вместимостта на багажника е 351 литра – близо до тази на автомобилите от компактния клас.

Нашият фотоекземпляр е със 115 к.с. от 1,0-литров 3-цилиндров мотор. От VW са се справили много добре с шумоизолацията на малкия двигател, като единствено при високи обороти той става малко шумен.  Нещата се случват от малко над 2000 оборота – 3-цилиндровият агрегат ускорява пъргаво и бързо. В комбинация с прецизно превключващата 6-степенна механична скоростна кутия си е истинско удоволствие да караш това Polo бързо, да го пришпорваш в остри завои и да се радваш на чувствителното и прецизно управление.  Тестовият ни автомобил бе оборудван със 17-цолови джанти с гуми 215/45, но возеше доста балансирано и при преминаване през неравности не друсаше пътниците. Учудващо е, колко безпроблемно и лесно се управлява този автомобил – без странично накланяне и без критични ситуации.

Новото Polo е първият модел на VW, който получава новото поколение на системата Active Info Display. Дигиталните уреди са по-контрастни и се управляват по-лесно. Инфортейнмънт системата се предлага с тъчскрийн с размер от 6,5 до 8 инча. Новото Polo владее Apple CarPlay, Android Auto и MirrorLink. Освен това платформата предлага услуги „We by Volkswagen“ като например „WePark“, което позволява безплатно паркиране.

VW ще предлага за новото Polo девет моторизации. Бензиновите агрегати са шест, като топдвигател е 2,0-литровият на GTI. При дизеловите се предлагат две степени на мощността на 1,6-литровия мотор. Също така ще има нов турбомотор с метан и 90 к.с., чийто работен обем е 1,0 литра. Всички двигатели с мощност над 95 к.с. могат да бъдат комбинирани със 7-степенна автоматична трансмисия DSG.

Още по темата

Card image cap
VW Golf GTI Clubsport S: с 310 “коня” на Нюрбургринг

14
юни
2016

По случай 40-ия юбилей на Golf GTI VW лансира на пазара GTI Clubsport S. Поредната специална версия? Да, и то каква!

Card image cap
11 автомобила в рамките на 50 000 лв.

30
юни
2016

Средната цена на новите лични автомобили е 50 000 лв. Доста пари, които трябва да бъдат инвестирани разумно. Ще ви дадем единадесет препоръки – от горещия Abarth до „кемпера“ Caddy

Card image cap
SsangYong Tivoli: този автомобил е изненада

17
мар.
2016

Tivoli? Неособено популярно име – също както и марката SsangYong. Неизвестният „кореец“ обаче ни впечатли

Card image cap
Първи сравнителен тест на освежения A-клас

4
ян.
2016

Надпревара в компактния клас. Какво е донесъл фейслифтът на А-клас? Сравнение на моделите с малки бензинови двигатели

Card image cap

В последния брой:

Архив >