Polaris RZR S 1000: богът на горските пътища


17
сеп.
2021

Пъргавина и комфорт в гората? И това е възможно с новата машина, която Polaris Off-Road представя за моделна година 2021. Изцяло новият RZR Trail S 1000 Premium влиза в категорията на горски машини с широчина 60 инча (1,5 м). Целта при разработката на модела е оптимизация за постигане на динамика в гората от ново измерение. Двигателят е 2-цилиндров ProStar с обем 999 куб.см. и мощност 100 к.с. Благодарение на изключително ниското си тегло от едва 651 кг., RZR Trail S 1000 предлага водещо в класа съотношение мощност/тегло. Новата машина притежава серийно Engine Braking System (EBS) и двойно задвижване със спортна настройка.

RZR Trail S 1000 е оборудвана с Premium пакет, който се предлага само за клиентите в Европа, Близкия Изток и Африка. Този пакет включва LED фарове и сервоусилвател на волана (EPS), който се отличава с изключителна прецизност от едва два оборота от край до край. Тази характеристика осигурява още повече пъргавина в гората и по-приятно усещане при управление. Налични са също така и най-висок клас амортисьори на Walker Evans с 16 позиции за регулиране.

С широчина 1,5 м (60 инча) RZR Trail S 1000 е най-компактната машина в гамата на RZR, което я прави много лесна за маневриране в тесните горски пътища. С комбинацията от малък радиус на завой, изключително пъргавата 4х4 и водещия в сегмента клиренс от цели 31.8 сантиметра, новият RZR гарантира увереност в атакуването и на най-трудно достъпните терени.

RZR Trail S 1000 също така е оборудвана с по-надежден ремък на CVT със значително по-дълъг експлоатационен живот. Гумите също са станали обект на подобрение. В случая са използвани 27-инчови, 8-пластови GBC Dirt Commander, които биха се спукали по-трудно при преход в гората.

Комфорт през целия ден
Машината комбинира огромен ход на окачването от 31,1 см отпред и 33,5 см отзад с регулируеми амортисьори Walker Evens, като по този начин RZR S 1000 абсорбира всяка неравност с лекота. Воланът подлежи на регулация за повече удобство. Пространството за краката също е претърпяло подобрение, а за кокпита са използвани по-качествени материали. Ролбарът е изцяло променен, а вратите за първи път при този модел затварят изцяло пространството около водача и пасажера. Това гарантира по-малко прах в кабината и по-добра защита от клони и други опасности.

Модерен дизайн
Дизайнът е изцяло нов и много по-модерен. Цветът също е нов и доста ефектен – Polaris Blue, в комбинация с отличителни графики, червени акценти и червени пружини на амортисьорите. RZR Trail S е оборудван серийно с LED-фарове, които до момента бяха запазени само за моделите от високия клас Xtreme Performance. Изцяло променени са предната част на машината, както и дизайнът на предния капак, задните панели, джантите, освен това са добавени „раздувки“ на калниците. Кокпитът също е претърпял сериозна модернизация – седалките са с нов контур, нов е също воланът, а информационният дисплей е подобрен.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин