Peugeot Rifter GT-Line: cтимул на естествен прираст


22
ное.
2018

Не, колкото и да се оглеждаме никъде не намираме гола ламарина. А шумоизолацията е прекрасна – дори и когато се движите със 140 км/ч. При новото Peugeot Rifter не усещате природата на лекотоварен автомобил. Това е по-скоро невероятно приятен микс от SUV и ван, но без излишни дизайнерски изцепки. И да не забравяме – ниво на оборудване GT Line (!), което сякаш внася спортен привкус. И дотам – защото Rifter определено не е замислен като нещо, с което да атакувате планинските преходи в стремеж да постигнете висока скорост. Важно е единствено да не попадате в завой с неравности – защото тогава недостатъците от високия център на тежестта си проличават.

Иновативният i-Cockpit, познат от другите модели на Peugeot, отличава Rifter oт аналозите на Opel и Citroen

Просторното Peugeot по-скоро играе ролята на стимул за естествен прираст – както подсказва и второто огледало, с чиято помощ можете да следите какво правят палавниците на втория ред седалки. А на тях ще им бъде достатъчно комфортно – особено ако автомобилът е оборудван и с т.нар. „самолетни“ масички за напитки (серийни от ниво Allure). Но дори и отзад да се седнали възрастни, пространството за коленете е много щедро – това за главите изобщо няма смисъл да го коментираме…

1,5-литровият дизел със 130 к.с. и 300 Нм е подобаващо пъргав и при него не се усеща турбодупка

Дизелът с обем 1,5 л и 300 Нм „тегли“ повече от прилично – и няма почти никаква турбодупка. А разположеният само на педя от волана скоростен лост гарантира удоволствие от превключването на предавките. Добре де, не точно като при Mazda MX-5, но все пак удоволствие. Обратната страна на медала излиза наяве при движение извън пътя – там усещате колко полезен е всъщност клиренсът от 18 см. Заслужава си да инвестирате 147 лв. в защитната кора под двигателя, с която нашият тестови автомобил беше оборудван. Като стана дума за офроуд, се зарадвахме и на още една опция – системата за спускане по наклон в комбинация с Grip Control, предлагаща различни офроуд режими. ОК, преди любителите на приключенията извън пътя да възроптаят, че без 4х4 нищо не става, бързаме да ги успокоим: модификация с двойно задвижване ще бъде лансирана и на нашия пазар – и то съвсем скоро!

Големият резервоар за AdBlue (17 л) позволява да зареждате от „екофлуида” горе-долу на същите интервали, на които ще сменяте и маслото

Във версията Long 2-те отделни седалки на 3-тия ред могат да се плъзгат и да се изваждат (както и при стандартната версия) за адаптиране към всяка ситуация и увеличаване на обема на багажника или пространството за краката на пътниците.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >