Peugeot 508 на старо: стилен, но със слабо лоби

0105
2023

НЕОСОБЕНО ДОБРО КАЧЕСТВО

Peugeot дава гаранция от 12 години срещу ръжда. Слабостите при изработката обаче продължават да са актуална тема. Изглежда качеството спада. Лакът също е проблемен, отчасти безрамковите странични прозорци създават ядове. Арматурното табло и тапицериите на вратите често са склонни към скърцане и тракане. При нашия тестови автомобил вибрираше предпазната кора на ауспуха. При тропане от окачването от Peugeot съветват за обезвъздушаване на адаптивните амортисьори. Имало е няколко сервизни акции за дефектни филтри за твърди частици, болтове на задна ос и спирачни маркучи (2020), опасност от късо съединение и пожар (2021), както и опасност от пожар заради парното (2022).

Окачване
Нашето 508 тропаше при преминаване през къси неравности. Проблемните кандидати са амортисьорите и кормилните накрайници.

Окачване Нашето 508 тропаше при преминаване през къси неравности. Проблемните кандидати са амортисьорите и кормилните накрайници.
Акумулатор Бордовата мрежа реагира доста строго на проблеми с недостатъчно напрежение.
Водачите на стъклата Лошо регулираните прозорци са причина за шум и евентуално течове.
Изработка Хлабави мокети и скърцането говорят за недобро качество на изработка.

Извод

Второто поколение на 508 изглежда зашеметяващо и се управлява комфортно. Обслужването и ремонтите не са скъпи. Отнемаме точки единствено за средното ниво на изработка и за лакомите в практиката турбо бензинови двигатели.

Визуално 508 е без недостатъци, но технически това за съжаление не е съвсем така

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин