208 GTi С ПО-ЗДРАВА АНГРЕНАЖНА ВЕРИГА
Двигателят 1.6 THP е известен с проблемите на ангренажната си верига. Засегнати са най-вече по-слабите версии със 156 и 163 к.с. Двигателите се използват и в модела Peugeot RCZ, като там проблемът също е налице: версията с 200 к.с. се счита за по-здрава. Иначе смяната на ангренажната верига става за няколко часа в сервиза.
Прекъсване на запалването
Бобините на запалването създават проблеми (жълта светлина). Прави по около 200 лева на бобина заедно с труда (в Германия).
Теч на вода
Уплътненията на 208 невинаги вършат работата си добре – например това на задния капак. Каналите за оттичане на водата често се запушват.


Извод
208 GTi изглежда семпло и не прекалява със спортните изяви. Мощният мотор и доставящото удоволствие пътно поведение осигуряват въодушевление. Въпреки високата цена като нов качеството на изработката е на средно ниво.
