2017
Жените си падат по типове като Peugeot 206 СС. Изглежда добре, открит е, но не е самохвалко. Освен това сваля мадамите с горещ стриптийз! Дали, като остарее, ще продължи да го прави Междувременно най-старите 206 CC станаха на 17 години, катo някои екземпляри страдат от неуплътненост и имат течове на вода и масло. Ядове създава най-вече твърдият сгъваем покрив. Цилиндрите на хидравликата протичат след време и в багажника започва да тече масло.
Не е възможен ремонт за уплътняване, а нов цилиндър струва 300 евро. Затова интересуващите се от се трябва да отворят и затворят многократно покрива, като следят за течове по механизма, и накрая да проверят нивото на маслото на хидравликата. Ако маслото не е достатъчно, ще имате проблеми със задвижването на покрива, а освен това помпата ще работи почти суха. Сухо трябва да бъде вътрешното пространство, но уплътненията на покрива невинаги си вършат работата правилно.
Нашият съвет: минете през автомивката. Както и качете колата на подемника – едва там ще видите някои от слабостите на 206 СС. Например често ръждясващите крайни ауспухови гьрнета, които рядка издържат повече от четири години. Или шарнирите на предната ос, които често са разбити. Дали все пак не става дума за самохвалко? Зависи много от предишния му живот. Отлично поддържаният 206 се с нетечащ и добре функциониращ покрив е добра покупка, рядко ще срещнете ръжда, а от април 2003 г. се появява и серийна ESP. Тя непременно трябва да е на борда, тъй като при движение с висока скорост в завои 206 СС често танцува със задницата си. Момичетата обаче харесват добрите танцьори.
Това ни дразни
При PEUGEOT 206 СС първо проверете покрива. Най-честият проблем са дефектните микропрекъсвачи , на базата на които електрониката определя позицията на покрива. Ако един от прекъсвачите не функционира, покривът ще се движи накриво. Доста скъп излиза ремонтът на протеклите хидравлични цилиндри, които задвижват елементите на покрива. Ако нивото на маслото на хидравликата спадне, може да се повреди хидравличната помпа. Ако покривът не е настроен правилно, през него може да влезе вода и да се чуват странични шумове. По-лошо е, когато елементите на покрива започнат да се търкат един в друг и се повредят. Останалите слабости на кабриолета 206 СС са същите като тези на затворените варианти. Спирачните дискове и крайното ауспухово гърне ръждясват, а шарнирите се износват.

ДВИГАТЕЛЯТ е издръжлив и бърз, но често има теч на масло и лошо уплътнение на изпускателния колектор
Извод
Непременно: преди покупка отворете и затворете покрива няколко пъти, като проверите за течове и безпроблемен ход на покрива. Ако очаквате перфектен автомобил, то 206 СС не е вашият модел. Спирачките, шарнирите и ауспухът се износват бързо.