Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
БИХМЕ МОГЛИ ДА ПОСПОРИМ относно смисъла на компактните SUV-ове. Както и да за този на Plug-in-хибридите. Икономията в повечето случаи не е такава, каквато се очаква, а нерядко двигателят с вътрешно горене и електромоторът си партнират като след 20-годишен, не особено успешен брак. Peugeot 3008 обаче е различен. Потегля плавно, без придърпване, през прекъсване. Със заредена батерия той е готов за изненади и в най-лявата лента – 240 км/ч не са никакъв проблем. Но ако настъпвате педала много, то ще сложите край на пестенето. Така, че по-добре пътувайте спокойно. Тогава „французинът” ще ви възнагради с приятен комфорт на возене и ниски нива на шумове. Малкият волан си остава странно нещо, управлението на кокпита също е малко сложно. На други места се справят по-добре. По отношение на комфорта на дълъг път 3008 е сред първите в класа си.
+ големи резерви на мощност в комбинация с френски комфорт. В този клас се среща рядко.
– стартовият бутон трябва да се натиска продължително. Сложно управляващата се инфотейнмънт система разсейва водача.
PEUGEOT 3008 HYBRID4
СТАРТ 31-ви март 2021 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 57 720 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 84569 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,7 л А 95 Н/100 км
