Peugeot става на 210 години


25
авг.
2020

На 26 септември 2020 г. Peugeot ще даде начало на честванията на 210 години смелост, страст и иновации.

На 26 септември 1810 г. официално е основана компанията PEUGEOT Frères Aînés с акт за парична вноска, вписан в регистър, който все още може да се открие в архивите на Тер Бланш. Вече повече от два века семейство PEUGEOT преминава от модната революция през 19-тивек – със стоманената тел в кринолините, към революцията в мобилността с велосипедите и автомобилите. Това е марка, оформена от творци, инженери, дизайнери, които в продължение на повече от два века предизвикват нормите, за да задават нови стандарти за мобилност. PEUGEOT никога не  спира да се развива като марка, за да посрещне бъдещето със спокойствие и увереност.

По случай 210-тата годишнина на лъвската марка е създадено специално лого. Честването ще бъде отбелязано и с няколко ключови събития:

  • две дигитални събития на 24 и 26 септември,
  • вход от 1 евро за всички посетители на Музея на приключението PEUGEOT в Сошо от 1 до 31 октомври,
  • PEUGEOT Lifestyle продукти, специално посветени на феновете на Лъва и пуснати на пазара в края на септември.

За отбелязване на 210-тата годишнина на PEUGEOT е проектирано специално лого от дизайнерите на студиото PEUGEOT Design Lab. То ще идентифицира всички събития, свързани с това честване.

Лъвът, посланик на марката, е изобразен в профил и е подчертан със стрела. Това напомня най-старото съществуващо лого на PEUGEOT (регистрирано през 1858 г.), което символизира трите качества на трионите PEUGEOT, произвеждани от марката в самото начало: гъвкавост, сила на зъбците и скорост на рязане. Стрелата символизира идеята за скорост.

Надписът „210 години“ е препратка към историята на марката, но и към следващите 210 години. Черните и белите цветове на логото подчертават умереност и пестеливост, лайтмотива на PEUGEOT. Кръгът около Лъва утвърждава логото като емблема – етикет, който всеки ще се гордее да направи свой собствен. 

Още по темата