Peugeot се завръща в сегмента на пикапите


25
ное.
2020

В Лос Кабос, Мексико, бе даден официалният старт на лансирането на новия пикап PEUGEOT Landtrek в Латинска Америка.

Неговото представяне в региона ще се случи в две фази в рамките на уникално пътуване: Мексико, Уругвай, Еквадор, Парагвай, Панама, Перу, Доминиканска република, Гватемала, Хаити и накрая Чили в първата фаза, последвани от Аржентина, Бразилия и Колумбия във втората фаза.

Екстремното пътешествие стартира в Лос Кабос на 25 ноември и след 26 000 км през южноамериканския континент ще достигне Ушуая, най-южния град в света, през февруари 2021 г.

С навлизането на новия PEUGEOT Landtrek в сегмента на еднотонните пикапи марката разширява международното си присъствие. Този сегмент се развива бързо и обхваща 2,5 милиона продажби на година в световен мащаб.

PEUGEOT Landtrek съдържа всички основни характеристики на сегмента като надеждност, лесна поддръжка, функционалност, истински офроуд възможности и, разбира се, капацитет на теглене и товароносимост.

На 26 септември PEUGEOT отбеляза своя 210 рожден ден. PEUGEOT е единствената марка, която все още е в бизнеса с повече от два века присъствие. С това наследство зад гърба си марката избра да се завърне решително на един исторически пазар: пикапите.

Дългогодишен, защото PEUGEOT има стара, но истинска легитимност в този сегмент.

Още през 1938 г., в навечерието на Втората световна война, марката включва в своя каталог лекотоварно превозно средство с платформа, базирано на PEUGEOT 202. Такъв е случаят и след войната с PEUGEOT 203, след това с версиите с брезентово покривало на PEUGEOT 403 и 404. И накрая, през 1979 г. PEUGEOT 504 е първият от автомобилите на марката, който има версия, официално наречена „Pickup“, произведена в над 375 000 броя, особено в Аржентина, и продавана на всички континенти. Липсата на достоен наследник на Pickup 504 обаче означава, че PEUGEOT губи мястото си на пазарите, където пикапът е незаменим модел.

Защо PEUGEOT Landtrek?

С новия пикап Landtrek PEUGEOT иска да се справи с три предизвикателства:

  • Да постигне растеж извън Европа с предложение за пикап, което е възможно най-интернационално;
  • Да увеличи продажбите си, като разчита на пълна гама от лекотоварни превозни средства, 77% от които са пикапи в Латинска Америка;
  • Да укрепи международната си репутация чрез привличане на нови клиенти.

Справянето с тези три предизвикателства изисква международен подход чрез позициониране на новия пикап PEUGEOT Landtrek в сегмента с най-голямо покритие извън Европа.

Сегментът на „пълноразмерните“ пикапи, най-големият по отношение на продажбите, е почти ексклузивен за северноамериканския пазар. Сегментът на „малките“ пикапи е по-локализиран. Логичното решение за PEUGEOT е да позиционира новия Landtrek в сегмента на „еднотонните“ пикапи, който се радва на най-голямо покритие извън Европа и представлява почти половината от пазара на лекотоварни превозни средства в Латинска Америка.

Само този сегмент представлява 2,5 милиона превозни средства през 2019 г., от които близо 410 000 са продадени в Южна Америка.

Като се има предвид, че на пазара на лекотоварни превозни средства едно от две продадени превозни средства е пикап, този глобален подход дава възможност да се предвиди увеличение на продажбите и пазарния дял на марката извън Европа.

С по-широка гама от лекотоварни превозни средства (LCV) PEUGEOT държи коз в ръката си към нови пазари.

Новият пикап Landtrek е новото оръжие на PEUGEOT за завладяване на нови пазари и нови клиенти извън Европа!

Спецификациите на марката осигуряват солиден дизайн, с който новият PEUGEOT Landtrek е функционален, издръжлив работен инструмент, но също така лесен за ремонт и същевременно идеален за развлекателни дейности на открито.

Всичко това се предоставя без компромиси с надеждността или качеството, с над 2 милиона километра тестове, особено в Аржентина, Бразилия и Мексико, на всякакви терени и при всякакви метеорологични условия!

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин