Peugeot пуска Partner Tepee на ток

Моделът с автономен пробег 170 км ще бъде представен на автосалона в Женева през март


16
февр.
2017

Новият Peugeot Partner Tepee Electric обединява предимствата на компактния ван Partner Tepee c удоволствието от шофирането на електрически автомобил. Автономният му пробег от 170 км отговаря на потребностите на повечето европейски водачи, които шофират средно по-малко от 60 км на ден. Така чудото на пространството отваря нови възможности за ползване на електрическите автомобили: споделените пътувания с петима души или семейните развлекателни дейности например вече са съвместими с електрическата мобилност. Световното лансиране на Peugeot Partner Tepee Electric ще бъде по време на Автомобилния салон в Женева през март. Автомобилът ще излезе на пазара през септември.

Partner Tepee Electric предлага 5 седалки с възможност за изваждане на трите от втория ред за освобождаване на равен под. Обем на багажника достига до 1350 литра с 5 човек на борда или 3000 литра с двама и извадени седалки от втория ред. За още по-голямо спокойствие и комфорт по време на пътуванията новият Peugeot Partner Tepee Electric предлага функции, управлявани дистанционно от смартфон, таблет или компютър:

  • Програмиране на отоплението или климатизацията в купето;
  • Преглед на заряда на батерията;
  • Оценка на продължителността до следващото зареждане.

В унисон със съвременността, новият Peugeot Partner Tepee Electric се отличава с идеално интегриран голям, 7-инчов, цветен сензорен екран в средата на бордното табло, винаги пред погледа и на една ръка разстояние. Инфотейнмънт системата включва също най-доброто от автомобилната свързаност: Bluetooth, USB порт, както и функция MirrorScreen за прожектиране на съдържанието от екрана на смартфон. Навигация, налична като опция, включва ограничаване на скоростта и извеждане на информация за трафика.

Режимът за бързо зареждане до 80% за 30 минути, наличен като опция, позволява на водачите повече ежедневни пътувания. От Peugeot разкриват, че Partner Tepee Electric осигурява е с около 30% по-евтина поддръжка в сравнение с конвенционален модел. Батерията има гаранция за осем години или 100 000 км, а електрическото захранване има гаранция за пет години или 50 000 км в зависимост от това кое настъпи първо.

Електрическият мотор —компактен, синхронен с постоянни магнити, и мощност 49 кВт (67 к.с. ) и максимален въртящ момент 200 Нм — е разположен под предния капак.Двете литиево-йонни батерии, с висока енергийна плътност и капацитет 22,5 кВтч, са позиционирани до подрамата от двете страни на задното окачване. А това снижава центъра на тежестта, но и запазва обема на багажника. Отворът за стандартно зареждане (15 часа) е разположен върху предния десен калник, докато отворът за бързо зареждане заема мястото на отвора на резервоара за гориво на левия заден калник.

Още по темата

Card image cap
Honda представя прототипа CR-V Hybrid във Франкфурт

5
сеп.
2017

За първи път в Европа хибридната технология на марката идва и във формат SUV

Card image cap
Концептуалният електромобил на Honda – в духа на първия Civic

12
сеп.
2017

Urban EV Concept дебютира на автомобилния салон във Франкфурт, a дизайнът му напомня на първото поколение Civic

Card image cap

В последния брой:

Архив >