2018
SUV офанзивата на PSA Group с 13 модела, лансирани в цял свят от петте марки – Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Opel и Vauxhall – бе движещата сила зад силните продажби на компанията през първата половина на 2018 г. При продадени над 609 300 броя продажбите на SUV автомобили представляват почти 28% от продажбите на Групата. Успехът на тези модели нареди PSA Group на второ място в този сегмент в Европа в края на май с пазарен дял от 16,9% и на първо място в сегмента на B-SUV автомобилите.
Peugeot е водещата марка в SUV сегмента в Европа с продадени над 339 200 SUV автомобила в цял свят (ръст от 26%) през първата половина на 2018 г. От началото на годината PEUGEOT 3008 SUV е с ръст от 37% и продадени 144 000 бройки. Марката се радва и на засилен интерес към новия PEUGEOT 5008, който регистрира продажби от 58 900 броя. PSA Group постигна нов рекорд за продажби на лекотоварни автомобили с продадени 289 500 броя, ръст от 32,8%