Peugeot подложи 508 на фейслифт

2402
2023

Peugeot 508 е на пазара от 2018 г. – и сега французите освежават своя модел от среден клас. Вижте най-важните промени по седана и комбито!

Peugeot 508 беше лансирано през 2018 г., а неговото спортно изпълнение с plug-in хибридна система PSE (Peugeot Sport Engineered) се появи само година по-късно. Сега дойде моментът французите да подложат модела от среден клас на цялостен фейслифт. В допълнение към седана, версиите комби и PSE също получават съответните промени.

Предната част е с по-динамично оформление, с новата емблема на Peugeot в центъра на радиаторната решетка. Самата решетка е напълно интегрирана в предната броня. Ефектните дневни светлини наподобяват зъбите на саблезъб тигър и разполагат с три светлинни ленти. 508 използва същия тип оформление и за светлинния подпис отзад – т.е. дизайн „с три нокътя“ и „пробягващи“ мигачи.

Три нови екстериорни цвята

Отстрани правят впечатление новите 18-цолови алуминиеви джанти с пет лъча, които правят външния вид на 508 още по-атрактивен – те разполагат с централен елемент в центъра, който покрива гайките на колелото. Надписът 508 вече е с по-модерна типография и е в цвят „базалтово сиво“. Клиентите могат да избират измежду седем екстериорни цвята, три от които са нови: „Okenite White“, „Eclipse Blue“ и „Titan Grey“.

Интериорът с iCockpit почти не се е променил визуално след фейслифта, само копчето за контрол на трансмисията е с намален размер и вече е вградено в централната конзола. Разположеният на нивото на очите точно над волана дигитален кокпит разполага с 12-инчов дисплей и може да бъде конфигуриран според индивидуалните желания на клиента.

Подобно на дневните светлини отпред, и стоповете на 508 също са с дизайн, наподобяващ 3 нокътя, а задните мигачи са „пробягващи“.

В центъра на таблото ни посреща 10-инчовият дисплей на информационно-развлекателната система iConnect от най-ново поколение – тя трябва да предлага подобрена интеграция на смартфон и възможност за Over-the-Air актуализация.

Две версии само на ДВГ и три plug-in хибрида

Моделът запазва бензиновия си мотор със 131 к.с., както и дизела със същото ниво на мощност. В допълнение към двата класически варианта само на двигател с вътрешно горене в портфолиото има и три plug-in хибрида – с един повече от преди. В комбинация с електрически мотор 1,6-литровият 4-цилиндров двигател генерира 180 или 225 к.с., а топвариантът PSE остава без променени показатели – максимална мощност 360 к.с. и максимален въртящ момент 520 Нм.

Оформлението на кокпита ни е познато, но информационно-развлекателна система е от най-ново поколение.

Серийно 508 разчита на 8-степенна автоматична скоростна кутия, а с изключение на версията PSE,  която е със задвижване на четирите колела, всички модификации са на предно. Изцяло електрическа версия на 508 обаче няма да има.

Пускане на пазара в края на лятото на 2023 г.

Атрактивното Peugeot от среден клас ще бъде достъпно за поръчки от края на март (в зависимост от пазара), а първите доставки на клиенти трябва да бъдат осъществени в края на лятото на 2023 г. От Peugeot все още не разкриват данни за цените, но можем да предположим, че 508 вероятно ще бъде малко по-скъпо. Седанът в момента стартира от 82 122 лева, а надценката за SW (комбито) е 2694 лева.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин