Peugeot освежи най-мощния си лъв

0305
2023

Най-спортната версия на Peugeot 508 е PSE със системна мощност от 360 к.с. А сега най-потентният лъв получи фейслифт

С най-мощната версия на 508, наречена Plug-In Hybrid4 360 e-EAT8 Peugeot Sport Engineered (PSE), с 4х4-задвижване и мощност от 360 к.с., лъвската марка иска да подчертае отново своя спортен характер.

Високата мощност на 508 PSE е постигната благодарение на комбинацията от четирицилиндров бензинов двигател с мощност 200 к.с. и електромотор със 150 к.с., захранван от 12,4-киловатчасова литиево-йонна батерия. В допълнение към стандартното монофазно зареждане на 3,7 кВт, като опция се предлага и зарядно устройство с мощност 7,4 кВт. По този начин времето за зареждане от Wallbox бива намалено от 3,5 часа на 1 час и 40 минути.

PSE си показва ноктите

И при PSE Peugeot също се придържа към стандартите, представени през февруари с фейслифта на обикновеното 508. Значително по-динамичната визия включва новата емблема, интегрирана в радиаторната решетка. Типичната графика на светлините, имитираща три нокътя, вече е заложена и в матричните LED-фарове. Отзад 508 вече „показва нокти“ и при включен мигач.

Мотивът с ноктите е заложен не само в предните, но и в задните светлини на Peugeot 508 PSE.

За пътниците в 508 PSE са предвидени нови варианти на тапицериите, по-качествени материали и подобрена ергономичност на контролерите. Освен това кокпитът разполага с най-новите технологии. В това число влизат модерна информационно-развлекателна система с 10-инчов екран с висока разделителна способност, свързана навигация, безжична свързаност за мобилни устройства и подобрено гласово разпознаване.

Водачът на PSE в бъдеще ще може да разчита на система за нощно виждане, която разпознава велосипедисти, животни и пешеходци в тъмното. Освен това спортният седан владее полуавтономно шофиране Level 2. В него влизат функцията адаптивен круиз контрол с асистент за задръствания, както и адаптивен асистент за поддържане на лентата. Освен това камерите, генериращи 3D-изображения, помагат при паркиране и маневриране.

В интериора откриваме определени акценти, които отличават PSE от стандартните версии на 508.

Със стартова цена 139 900 лева за седана и 142 300 лева за комбито (изчислени по данни за Германия), 508 PSE далеч не е евтино. За сравнение: цените на стандартното 508 стартират от около 80 000 лева (за модификацията с 1,2-литров турбобензинов двигател със 130 к.с. и автоматик).

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин