2017
За първите два месеца на 2017 г. PEUGEOT продължава да е на първо място в сегмента на SUV-овете с пазарен дял от 7%, благодарение на двата модела — 2008 и новия 3008. За същия период, при ръст на пазара на леки и товарни автомобили от 3,8%, Peugeot е със стабилен пазарен дял от 17,6%, като обемът на продажбите е нараснал с 3,7% спрямо предходната година. Общо за 2017 г. при ръст на пазара на леки автомобили от 3,2%, френската компания отчита увеличение с 2,2% спрямо същия период на 2016 г., с пазарен дял от 17,3%.
При ръст на пазара на товарни автомобили от 7%, Peugeot отбелязва увеличение с 11%, с пазарен дял от 18,7%, което позволява на „лъвчето“ да постигне общо за двата месеца най-голям ръст от френските марки на този пазар и да заеме трайно второто място при производителите на автомобили, на което се намира през последните две години.
Общо за 2017 г. Peugeot има три сред петте най-продавани автомобили във Франция: 208 запазва 2-рото си място с пазарен дял от 5% след Renault Clio, 2008 заема 3-то място с пазарен дял от 3,5% и 308 е на 4-то място с пазарен дял от 3,3%. Най-добре продаваният Citroen e C3 (5-то място), а топ 10 допълват Dacia Sandero, Peugeot 3008, Renault Captur, Renault Megane и Citroen C4 Picasso. Като изключим Dacia (собственост на Renault-Nissan), най-добре представилият се „нефренски“ бранд е Toyota – за Yaris е отредена 13-а позиция, пред VW Polo и Ford Fiesta.