Opelvillen събира 3000 класически автомобила


17
авг.
2017

Какво общо имат класически автомобили като Super 6 Gläser кабриолет от 1937 година или Admiral A V8 с върховите днес модели на Opel Insignia и Cascada? Всички те отразяват духа на своето време. Посетителите на 17-тата Klassikertreffen (среща на класическите модели) на Opelvillen в Рюселсхайм в неделя, 27 август ще могат да разберат от първа ръка какво точно значи това.

Всички фенове на класически автомобили трябва да отбележат с червено този ден в календара си. В края на краищата, това е най-голямата еднодневна среща на класически автомобили, а мястото се нарича Opelvillen. Организирано от общината на Рюселсхайм в сътрудничество с Opel, събитието ще осигури възможност на собствениците на 3 000 класически автомобила, произведени преди 1987 година, да представят своите бижута – от автомобили и трактори до мотоциклети и велосипеди.

Автомобилна стилистика: Opel Kapitän, Admiral и Commodore

Програмата стартира в 9.00 часа с пристигането на първия класически автомобил. В 10 часа във фокуса на интереса ще са иконите на Opel Classic. Кметът на Рюселсхайм Патрик Бургхард и шефът на Opel Михаел Лошелер, заедно с посланика на марката Йоаким Винкелхок ще водят парада на “Opelvillen”. Патрик Бургхард ще шофира солидния Opel Kapitän от 1969 година; Михаел Лошелер ще е на волана на впечатляващия Admiral A V8 от 1965 година, а победителят в Льо Ман „Jockel“ Винкелхок ще пилотира рали автомобила Commodore B GS/E от 1972 година. Автомобили като Super 6 Gläser и Rekord A кабриолет демонстрират колко стилно е било шофирането на кабриолети преди много десетилетия. А в наши дни? Откритите модели са намерили своя достоен наследник в спортно-елегантния кабриолет от среден клас Opel Cascada.

В допълнение, Opel Classic ще представи и други модели, които са определяли духа на своята ера с дизайна и иновациите си и по този начин са се превърнали в „истински икони на Opel“. Opel 4/12 к.с., например, известен като „Laubfrosch“ (Дървесната жаба). През 20-те години, това е първият модел, произвеждан на поточна линия в Германия. Не по-малко иновативен е Kadett от 1938 година със самоносеща конструкция на каросерията. От гледна точка на уникалността на дизайна, първото място още е запазено за Opel GT от 1968 година – „Само летенето беше (и е) по-хубаво“! Но и модели като Opel Kapitän L от 1958 година, който заради характерните си задни светлини, е наречен „Kapitän с ключалки“, Manta A от седемдесетте или, в по-скорошни времена, все още свежо изглеждащият Opel Calibra, също се превърнаха в стремление на колекционерите. Новият Opel Insignia продължава тази традиция. С върхови технологии като адаптивните, незаслепяващи предни матрични светлини IntelliLux LED®, тя отново демонстрира иновативната сила на Opel. А със спортния и елегантен дизайн в стила на голямо купе, Insignia Grand Sport разполага с всички необходими качества, за да се превърне в дизайнерска икона сама по себе си.

 

Още по темата