Opel Vectra C 2.2: пенсионерски автомобил мечта


15
май
2017

Вече чувам колегите колегите ми да се подсмихват: „Наистина ли искаш да купиш този Opel? Не си чак толкова възрастен!” Вярно е, с тази десетгодишна Vectra C в цвят „жабешко зелен металик” и бежови плюжени тапицерии няма да направя никакво впечатление пред модните кафенета. И какво от това? Изобщо не ми пука за имиджа. И питам: какво против имате срещу автомобил от първи собственик, при това дядо? Нищо. Тези автомобили обикновено са поддържани перфектно, посещавали са сервизите при всяка акция за отстраняване на повреди и само са чували за червената зона на оборотомера. Тази Opel Vectra 2.2 от Autopark (www.autopark.de) е точно такова „дядовско” бижу.

Мечта със светъл плюш и дърво

Кокпитът е делови и прегледен. Добра качество на изработката и материалите

За десет години триобемната лимузина е изминала само 106 000 километра, лаковото покритие блести като ново. Интериорът също не личи да е ползван – сякаш върху бежовите плюшени тапицерии досега е имало предпазни калъфи. Дървените декоративни елементи? Според мен не са лоши. Освен това тази Vectra предлага почти всякакъв комфорт: автоматична трансмисия, парктроник, подгряване на седалките, борден компютър, теглич. Да видим какво може да се повреди: в пощенската кутия за оплаквания на AUTO BILD 2,2-литровият бензинов двигател с мощност 147 к.с. прави впечатление с прескочили ангренажни вериги, затова обърнете особено внимание на подозрителни тракащи звуци! Освен класическите проблеми с електрониката при напредване на възрастта TÜV има забележки и към дефектните лагери на главините, ръждата по ауспуха и бързото износване на спирачките. Истинската надеждност на Vectra 2.2 си пролича в продължителния тест на AUTO BILD – на финала след 100 000 километра Opel получи оценка много добър 5. Това не е никак зле за такава сива мишка, скъпи колеги. И моля престанете да ми досаждате: тази Vectra е силно препоръчителна за самоуверените търсачи на страхотни оферти.

+ нисък разход на гориво (8,6 литра), много място и голям избор на пазара. Ако шофирате много, изберете 1,9-литровия дизел

– триобемна каросерия с проблем с имиджа, високи цени на резервните части, слаби спирачки, ранна ръжда по ауспуха

Оценка

Добре поддържаните употребявани Opel-и са сигурна инвестиция. Нямат имидж, но пък цените са ниски. При малък пробег и безупречна сервизна книжка са идеални за всички скъперници. Такъв „дядовски” Opel може да е много добър автомобил.

Много място и бежов плюш в интериора

Още по темата

Card image cap
BMW Z4 3.0i: достъпната мечта

21
юни
2017

Роудстър с 6-цилиндров двигател и 231 к.с. на цената на Polo: вече може да си го позволите!

Card image cap
По следите на шумовете: Откъде идва този звук?

10
сеп.
2016

Оттук нещо вие, оттам тропа: който реагира достатъчно рано на някои нетипични шумове в автомобила, ще си спести скъпи ремонти

Card image cap
Cayman на старо: Porsche на половин цена

21
авг.
2017

Да, да признаваме: 35 000 лева са много пари. Но пък срещу тях ще получите истинско Porsche. Тук ще прочетете за какво трябва да внимавате при покупката на Cayman.

Card image cap
Тест на 46 модела летни гуми

10
май
2017

Трябват ви нови гуми – но кои да изберете? Съветите на AUTO BILD в петте най-популярни класа

Card image cap
Употребяван автомобил: Mercedes S-клас W 220 от 6000 лева

20
апр.
2016

Той е обект на желанието на много малко фенове на Mercedes: S-клас от 1998 година остава в сянката на предшествениците си

Card image cap

В последния брой:

Архив >