Opel Insignia: cолиден и на възраст

Преди комбитата на Opel се наричаха Caravan и бяха олицетворение на солидна техника и огромни багажници. От 2008 година те вече се казват Sports Tourer и са израз на вашия лайфстайл. AUTO BILD ще ви разкрие както се крие под красивата външност

2703
2017

Нашето впечатление при шофиране

Тракането на празен ход не оставя никакви съмнения за това какъв е двигателят на тази Insignia. Пикът на въртящия момент от 300 Нм при 1750 об/мин позволява шофиране с рядко превключване на предавките, а тягата е достатъчно мощна и се разгръща равномерно още от 1400 оборота. При това пред десетичната запетая на разхода на гориво винаги е изписано числото 6. Много убедително впечатление прави и комфортното и много сигурно окачване. На подемника откриваме малък недостатък: разхлабена скоба на маркуча за нагнетявания въздух. Новата струва 5 лева.

Акумулатор: инсталираният до юли 2010 година грешен софтуер на модула на каросерията причиняваше изтощаване на акумулатора

Спиране: Insignia често се кара на дълги разстояния – и поради това спирачките нерядко се износват бързо

Крайно ауспухово гърне: ръждата по ауспуха е старо страдание на Opel. В това отношение Insignia (все още) няма проблеми

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин