Opel Insignia: cолиден и на възраст

Преди комбитата на Opel се наричаха Caravan и бяха олицетворение на солидна техника и огромни багажници. От 2008 година те вече се казват Sports Tourer и са израз на вашия лайфстайл. AUTO BILD ще ви разкрие както се крие под красивата външност

2703
2017

Двулитровият дизел се предлага с четири нива на мощност (110/130/160/195 к.с.), като най-мощната е и най-препоръчителна. Предлаганият от декември 2011 година 2.0 CDTI Bi-Turbo със 195 к.с. предлага значително по-добра динамика и харчи по-малко от по-слабата с 35 к.с. версия. За съжаление все още е рядкост на пазара на употребявани автомобили, а цените започват от около 25 000 лева. Много по-голям избор има от 2.0 CDTI със 160 к.с., който също е икономичен и мощен, но работи сравнително грубо. Добре поддържан екземпляри с приличен пробег струва около 15 000 лева.

Голяма класа: предлаганото място и качеството на седалките отпред е превъзходно

Най-хармоничното бензиново задвижване е 2-литровият турбомотор с 220 к.с., най-вече в комбинация с 6-степенната автоматична трансмисия (цени от 14 000 лева). Освен като комби Insignia се предлага и с триобемна каросерия, и като хечбек. Но категоричен фаворит на пазара е Sports Tourer. Неговите преимущества: товарният ръб е по-нисък, обзорът назад е малко по-добър, в интериора има значително повече място за краката и главите. При Sports Tourer са съхранени старите добродетели на Caravan.

Двулитровият CDTI работи относително грубо, но е много мощен и икономичен. Добра новина: ангренажният ремък се сменя на всеки 10 години или 150 000 километра

НАМЕРИ УПОТРЕБЯВАН ОPEL INSIGNIA!

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин