Opel Grandland стартира в България с оригинална кампания

2811
2024

“GOGRAND”: Лансиращата кампания на новият Opel Grandland стартира

„Ако наречете автомобил Grandland, не спирате на страхотен е. Вие го правите ГРАНД!” Още първото изречение в телевизионната реклама на лансиращата кампания на новия Opel Grandland задава тона: Ето това е един стилен и забележителен топ SUV, който поставя нови стандарти. Opel стартира международната 360-градусова кампания и провокира хората да правят това, което прави Opel Grandland: да не се задоволяват със „страхотно“, а да искат нещо наистина ГРАНДИОЗНО. Мотото на иновативната кампания, разработена в сътрудничество с творческата агенция Jung von Matt HAVEL, го обобщава накратко: „#GOGRAND“.

„Нашият нов Opel Grandland олицетворява един от стълбовете на марката наречен „Германска енергия“ във всеки детайл. Новият Opel Grandland е много просторен, оборудван с топ технологии, каквито са иновативните предни светлини със система Intelli-Lux HD и се отличава със стилен, модерен дизайн с интегрирана светеща емблема Opel отпред и в задната част на автомобила. Grandland се предлага като хибрид, plug-in хибрид или напълно електрическа версия с първокласен пробег. Така че е ГРАНД във всяко отношение! Новата кампания „#GOGRAND“ изразява това чувство с ясно послание и леко закачлив тон. Това е Opel,” заяви Ребека Райнерман, вицепрезидент маркетинг в Opel.

Даниел Швайнцер, директор на агенция Jung von Matt HAVEL, добавя: „С тази кампания Opel и Jung von Matt HAVEL показват, че автомобилите от най-висок клас могат да бъдат комуникирани по оригинален и закачлив начин. Такъв беше подходът и при успешната кампания „Yes of Corsa“. Фокусът е върху името на модела и качествата на продукта – този път под силното мото „#GOGRAND“, защото автомобилът наистина е грандиозен.

Международната кампания стартира. Със своя слоган “#GOGRAND” и оригинална визия тя заинтригува вниманието на аудиторията и не може да остане незабелязана. Със запомнящи кратки послания представящи характеристиките на модела и закачливия герой на миещата мечка се акцентира върху предимствата на модела и неговата изключителност, която го прави ГРАНДиозен.

По този начин оригиналната идея на кампанията се фокусира върху всички важни характеристики и качества, които извеждат новия Opel Grandland на следващото ниво. Това е първият Opel носещ новия 3D Vizor, светещо, електрическо лого Opel Blitz отпред и постоянно осветен надпис „OPEL“ на задния капак. Предлага иновативни технологии каквито са революционната система на светлините Intelli-Lux HD с повече от 50 000 LED елемента. Това е първият модел на Opel, базиран на платформата STLA Medium, оптимизирана за акумулаторни електрически превозни средства, която гарантира пробег без локални емисии до около 700 километра (WLTP) с батерия от 97 кВч. Всичко това, както и много други изключителни характеристики на модела водят до заключението: „Страхотен автомобил е? Да, без съмнение е…“ – „ГРАНД!“

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин