През пролетта на 1998 година на пазара излиза новата Astra с динамичен силует в стила на спортните купета. От самото начало моделът се предлага като хечбек с три и с пет врати и като комби Caravan. По-късно към гамата се прибавят седан, купе и кабриолет. Оригиналният и прогресивен дизайн, динамичната ходова част и технология на задвижване, както и близо двойното увеличение на устойчивостта на каросерията на огъване и усукване в сравнение с предходния модел са само някои от характеристиките на изцяло новото, второ поколение на Opel Astra.
ВИЖТЕ КАК СЕ ПРЕДСТАВЯ ASTRA G СЛЕД 600 000 КИЛОМЕТРА!
Цялостното покритие на каросерията чрез галванизация на новия модел играе ключова роля в намаляването на обезценяването и запазването на стойността на автомобила при повторна продажба. Мерките за повишаване на активната безопасност са разширени с увеличаването с 30 процента на светлинния поток от предните светлини с прозрачни стъкла и халогенни осветителни тела H7, както и с изцяло реконструираната ходова част Dynamic Safety (DSA). Моделът съчетава комфорта на возене с динамично и сигурно поведение на пътя дори при високо натоварване. Междуосното разстояние е увеличено с около десет сантиметра, давайки възможност за разширяване на вътрешния простор и преди всичко на пространството за краката на пътниците на задните седалки и на багажния обем, който вече достига 370 литра.