Opel Astra не е от най-тихите


21
апр.
2020

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ОТСКОРО тази Astra се присъедини към нашата флотилия от автомобили за продължителни тестове и оттогава е изминал над 10 000 километра. Моделът блести най-вече със седалките Ergo-Aktiv и мултимедийната система с лесно управление и трафик информация в реално време. Важни предимства при пътуване за дълги разстояния! Не толкова блестящо се представи турбомоторът с Euro 6. Трите цилиндъра си вършат работата шумно, а при престой на светофара вибрациите се усещат във вътрешното пространство. Моторът не е от най-бързите и по отношение на реакцията. Апропо светофарът – автомобилът би трябвало да не се чува, когато чака там, но нищо не помага за убеждаването на компактния модел в преминаване към режим на покой – нито изключване от скорост, нито отпускане на педала на съединителя, нито натискането на спирачката. Причината се установи по време на посещение в сервиза – но затова друг път.

+ седалки Ergo-Aktiv със супер комфорт на седене и голям брой възможности за регулиране, малък разход на гориво.

– шумен 3-цилиндров турбомотор със замисляне при потегляне, Start-Stop системата не функционира

OPEL ASTRA 1.2

СТАРТ декември 2019

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 30 130 евро

АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 11 030 километра

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,0 л/100 км

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >