Opel Agila за 2000 лв.: изгоден и просторен

По-къса от Corsa, повече място, отколкото при Astra: Opel Agila залага на вътрешните благодетели. Добра идея ли е този автомобил?


23
юни
2017

ОТКАКТО МОЯТ ПРИЯТЕЛ КРИСТИЯН ГОРДО МИ показа ултразвуковата снимка на 13-седмичнпя си син, гледам на вановете с други очн . И тъй като парите на младите семейства никога не достигат, ние потърсихме изгоден автомобпл, който да може да се използва и за покупки от мебелния магазин. Например микрован като Opel Agila А. Който всъщност е Suzuki. Идентичните братя Agila и Wagon R + се произвеждат от април 2000 година в Глайтвиц, Полша . Солидната техника е от Рюселсхайм – от Corsa и други модели на Opel. Предлагат се три двигателя: два бензинови с мудни 58 или жизнени 75 к. с. , мощният и икономичен дизел със 70 к. с. е подходящ само за пътуващите на дълги разстояния. При Heitmann Automobile в Хамбург открихме специалния модел „Njoy“ от
2003 година в цвят черен металик. Отвън 11-годишния ръбест модел изглежда доста добре.

Удобно: много място над главите, добри седалки. Перфектен обзор благодарение на правоъгълната форма.

Освен това: първият собственик е поръчал електрическия сгъваем покрив, за който навремето са се доплащали 2000 лева. И който осигурява почти усещане за кабриолет. Продавачката Сузане Линде ни обяснява: „Това са много добри употребявани автомобили, затова с чиста съвест ви давам гаранция“. Напълно разбираемо: в доклада на АUTО BILD и ТUV Agila А (произвеждана до 2007 година) винаги е на първо място по надеждност в своя клас. А това е достатъчна гаранция за издръжливостта му. Но нека да видим как е. Качваме се. Леле ! Седалките и предпазните колани са в психеделичен ярък оранжев цвят. Дизайнерите явно са нямали деца. Защото те обичат да рисуват по светлите тапицерии с омазаните си с шоколад пръсти.

Това е страхотно удоволствие! Не толкова смешно: арматурното табло и средната конзола изглеждат евтини, пластмасите се драскат лесно. Усещането за простор е великолепно, има място за четирима – но отзад само за дребни пътници. Време е за пробното шофиране. Нашият тестов автомобил е с „големия“ бензинов мотор, тоест 1,2 литра и мощност 75 к.с. Как ли се справя? Много добре: минито с висок покрив яростно превърта малките си 14-цолови предни колела при ускорение. Типично: превключването на предавките на 5-степенната скоростна кутия не е прецизно. На магистралата при скорост над 110 км/ч в колата става шумно, а 16-клапанният двигател ръмжи напрегнато. Но мястото на микровановете като Agila и без това е градът. А благодарение на високата си позиция на седене, добрия обзор и дължината от само 3,50 метра винаги ще намерите място за паркиране. Между другото: от 2008 година се продава Agila В. Но този клонинг на Suzuki Splash е съвсем обикновен малък автомобил, който,няма практичния функционален чар на първото поколение. Поради това ние препоръчваме оригинала: тъй като Agila A е толкова проста и непретенциозна и предлага място за децата и бебешките колички . Защото Кристиян сигурно скоро ще ми покаже и ултразвуковата снимка на дъщеря си.

Още по темата

Card image cap
Употребявани кабриолети с четири места: лятно удоволствие на зимна цена

6
февр.
2017

Кабриолетно време е! Е, не задължително за шофиране под открито небе, а за купуване. Заедно с температурите падат търсенето и цените. И „изскачат” страхотни оферти

Card image cap
Keyless кражби: толкова бързо може да изчезне автомобилът ви

26
февр.
2016

Рискът Keyless Go: докато ключът е у дома ви, крадците улавят сигнала му. Тестът разкрива фундаментални проблеми със сигурността

Card image cap
Най-честите причини за увеличен разход

10
май
2016

Ако горивната консумация на двигателя се е увеличила, това може да бъде знак за дефект. Търсенето на проблема обаче може да се окаже дълго и мъчително. AUTO BILD ще ви разкрие най-честите причини за „лакомията“ на мотора

Card image cap
Употребявани автомобили: Lexus IS 220d – по-добър от BMW “тройка“?

14
ян.
2017

Lexus изпреварва BMW? Да, особено когато дизелова „тройка” ви остави на пътя със скъсана ангренажна верига. Lexus IS впечатлява с типичната за Toyota надеждност и издръжливост и изгодните цени

Card image cap
Mercedes Е-клас W 211: Карате, докато дойде лекарят

6
юни
2017

Отказите на спирачките и проблемите с електрониката дълго време вредяха и здравния имидж W 211. Трябва ли обаче като употребяван автомобил директно да бъде изпращан при патолозите?