2016
Opel започна годината с положителни резултати в общоевропейски мащаб. Обемът на новорегистрираните автомобили в размер на около 80 000 екземпляра осигурява на компанията най-високия пазарен дял и брой на продажбите от 2011 година насам. Според предварителните данни, увеличението на реализациите възлиза на 7 500 автомобила или на 10,4 процента в сравнение с резултатите през месец януари 2015 г. Така автомобилният производител от Рюселсхайм отбелязва значително по-висок от средния ръст на автомобилния пазар в Европа (увеличение с 2,6 процента). Пазарният дял на марката Opel отбеляза покачване с 0,4 процентни пункта, достигайки 5,75 процента.
“Нашият отличен старт в новата година за пореден път доказа, че продуктовата ни офанзива допада на вкуса на клиентите,” сподели Петер Кристиан Кюсперт, вицепрезидент продажби и следпродажбено обслужване в Opel Group. “Новата Astra е забележителен успех, регистрирал ръст на продажбите от над 43 процента през месец януари. Новата Astra Sports Tourer и новата Mokka X също ще продължат да тласкат продажбите нагоре в течение на настоящата година.”
Силното представяне на Opel през първия месец от новата година се дължи преди всичко на силното търсене на Astra. Актуалното поколение на модела, което е на разположение при повечето официални представители на марката от ноември, отбеляза над 17 500 продажби. Носителят на шест национални награди „Златен волан” и девет приза „Автомобил на годината” вече се радва на над 100 000 поръчки от клиенти в цяла Европа. В допълнение към това, Opel Mokka регистрира покачване в размер на 5,4 процента през януари, а обемът на продажбите достигна около 12 500 екземпляра.
През януари марката Opel се радва на ръст на продажбите на пазарите в 14 европейски държави, сред които на трите големи западноевропейски пазара в Германия (+20,5%), Франция (+16,6%) и Испания (68,8%). В Германия марката Opel отбеляза най-високите равнища на януарските продажби и на пазарния си дял от 2008 насам. На пазара в Испания, увеличението доведе до най-високото ниво на продажбите от 2008 г. насам и най-високия пазарен дял от 2001-ва насам.