2016
Благодаряние на успешната си моделна офанзива, Opel стартира тази година на домашния си германски пазар по-силно отколкото през последните пет години. През първото тримесечие автомобилният производител от Рюселсхайм увеличи продажбите си на леки автомобили с около 7 500 бройки или 14,5 процента до 59 000 автомобила. Така през първите три месеца на годината ръстът на Opel е три пъти по-висок от общия ръст на германския пазар на леки автомобили, който нарасна само с 4,5 процента. Пазарният дял на Opel нарасна в периода от януари до март с около 0,7 процентни пункта до около 7,5 процента. По този начин Opel отбеляза най-доброто си първо тримесечие от 2011 година насам по отношение както на пазарния си дял, така и на продажбите си.
Следвайки големия си ръст през януари и февруари, Opel продължи възходящата си тенденция през март и повиши и продажбите си и пазарния си дял. Обемът на продажбите миналия месец нарасна с около 1,3 процента до около 23 400 автомобила, докато целият германски пазар на леки коли беше практически в застой с ръста си от общо само 41 автомобила.
Силният старт на годината пак се дължи основно на голямото търсене в Европа на “Автомобила на годината за 2016”, новия Opel Astra. Над 7 200 екземпляра от настоящото поколение на версията с пет врати са продадени през първото тримесечие – ръст над 80 процента в сравнение с продажбите на предишния модел през същия период на миналата година.