Opel Германия отчете най-доброто първо тримесечие от последните пет години

Пазарният дял на леките автомобили на марката нарасна до 7,5 процента от януари до март

0504
2016

Благодаряние на успешната си моделна офанзива, Opel стартира тази година на домашния си германски пазар по-силно отколкото през последните пет години. През първото тримесечие автомобилният производител от Рюселсхайм увеличи продажбите си на леки автомобили с около 7 500 бройки или 14,5 процента до 59 000 автомобила. Така през първите три месеца на годината ръстът на Opel е три пъти по-висок от общия ръст на германския пазар на леки автомобили, който нарасна само с 4,5 процента. Пазарният дял на Opel нарасна в периода от януари до март с около 0,7 процентни пункта до около 7,5 процента. По този начин Opel отбеляза най-доброто си първо тримесечие от 2011 година насам по отношение както на пазарния си дял, така и на продажбите си.

Следвайки големия си ръст през януари и февруари, Opel продължи възходящата си тенденция през март и повиши и продажбите си и пазарния си дял. Обемът на продажбите миналия месец нарасна с около 1,3 процента до около 23 400 автомобила, докато целият германски пазар на леки коли беше практически в застой с ръста си от общо само 41 автомобила.

Силният старт на годината пак се дължи основно на голямото търсене в Европа на “Автомобила на годината за 2016”, новия Opel Astra. Над 7 200 екземпляра от настоящото поколение на версията с пет врати са продадени през първото тримесечие – ръст над 80 процента в сравнение с продажбите на предишния модел през същия период на миналата година.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин