OMV България откри първата си бензиностанция с новата бранд идентичност

1012
2024

Днес OMV България откри в кв. Бояна, София, първата бензиностанция, която е с новата бранд идентичност на компанията. Това е най-голямата корпоративна промяна на OMV до този момент и засвидетелства ангажимента да бъде предпочитаният партньор за устойчиви мобилни решения. „Новата ни бранд идентичност перфектно отразява стратегическите ни цели и трансформацията в OMV. Гордеем се с факта, че непрекъснато се стремим към прогрес и сме отдадени на това да допринасяме за по-устойчиво бъдеще. Мотото “Forward for Good” е част от ангажимента ни към нашите клиенти и цялото общество“, заяви Ангел Тухов, управител и мениджър „Верига бензиностанции“ на OMV България.

Процесът по ребрандиране е в синхрон с визията на OMV да допринася за по-устойчиво бъдеще и начин на живот. Новият дизайн ще бъде въведен на 1 000 бензиностанции в 7 държави, които обслужват повече от 650 000 клиенти всеки ден. OMV продължава да улеснява и подобрява услугите си в България, като предлага иновативни, устойчиви и дигитални решения, които отговарят на динамичните изменения в потребителските потребности. Новата ребрандирана бензиностанция в кв. Бояна ще предлага в рамките на 2025 г. свръхбързо зареждане eMotion на електрически автомобили, възможности за рециклиране и е един от обектите в страната, захранван от слънчева енергия. По този начин компанията отговаря на предпочитанията и нуждите на клиентите, променяйки традиционната представа каква трябва да бъде една бензиностанция.

Ангел Тухов, управител и мениджър „Верига бензиностанции“ на OMV България

През юни тази година визуалната идентичност на OMV от 1995 г. се актуализира посредством цялостна стратегия за бранда, която илюстрира непрекъснат растеж, устойчивост и далновидност. OMV е ключов участник на пазарa в България с 93 бензиностанции в цялата страна. Компанията предлага на своите клиенти висококачествените горива OMV MaxxMotion, ресторантите VIVA с висококачественото кафе VIVA, доставяно директно от фермата, прясно приготвена храна, както и широка гама от други продукти и услуги. Всички те са свързани дигитално чрез приложението OMV MyStation.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин