Offroad-пакет за електрическата „баничарка“ на Opel


20
ян.
2021

Opel оборудва компактната си „баничарка“ Combo Cargo с електрическо задвижване. Combo-e Cargo е предназначен предимно за градовете. По отношение на полезния товар и обема за товари, Combo остава също толкова практичен с електрическо задвижване, колкото и вариантите на модела с двигател на вътрешно горене. Дори ще има опционален пакет Offroad за безпроблемно при придвижване по неасфалтирани строителни площадки например. Пускането на пазара на Opel Combo-e Cargo е насрочено есента на 2021 година.

Combo-e Cargo ще бъде предлагано в две различни дължини. В късата си версия без добавка в името електрическият „товарач“ се простира на 4,4 метра (2,7 метра междуосие) и разполага с 3,8 куб.м за товари. По-големият Combo-e XL с двойна кабина и пет седалки е с дължина 4,7 метра (междуосие 2,9 метра). Товарното му отделение побира до 4,4 кубически метра. Ако искате да транспортирате много дълги предмети, можете да поръчате допълнителен отвор на покрива. Тъй като тежката батерия е монтирана в пода, обемът за товари не е намален. Максималният полезен товар обаче е 800 килограма, с около 175 килограма по-нисък от модификацията на двигател с вътрешно горене. Прикаченият товар също е по-малък, но според Opel 750 килограма били водеща стойност при електрическите лекотоварни автомобили.

Като изключим логата, при версията „е“ нищо не се променя спрямо конвенционалния Combo Cargo.

30 минути за 80 процента зареждане

Combo-e бива задвижва от електрически мотор с мощност 100 кВт (136 к.с.) и максимален въртящ момент 260 Нм. По този начин той е на нивото на по-мощните дизелови и бензинови двигатели. Максималната скорост обаче е ограничена на 130 км/ч. В цикъла WLTP батерията с капацитет 50 кВтч трябва да гарантира пробег от около 275 километра. Според Opel, ако зареждате с максималните 100 кВт, акумулаторът ще се зареди до 80 процента за около 30 минути.

До 20 асистиращи системи

Интериорът е познат от конвенционалния Combo Cargo. Информационно-развлекателната система се управлява oт 8-инчов тъчскрийн и поддържа навигация, AppleCarplay и Android Auto. По отношение на безопасността Combo-e разполага с до 20 асистиращи системи. В допълнение към разпознаването на умора, предупреждението за сблъсък, включително засичане на пешеходци и автоматично аварийно спиране, се предлага и индикатор за претоварване. Камерата за мъртвата зона от дясната страна на автомобила е практична. Всеки, който често пътува до строителни обекти с лоши пътища за достъп, може да поръча пакета „Grip & Go“. Освен всичко друго, той предлага модифицирано окачване с по-голям просвет и адаптивна тракшън система, включваща асистенция при потегляне по наклон.

Инфотейнмънт системата се управлява посредством 8-инчов тъчскрийн и разполага с навигация, както и с поддръжка на AppleCarplay и Android Auto.

Лансиране през есента на 2021 г.

Пускането на пазара на Opel Combo-e Cargo и XL е насрочено за есента на 2021 г. От Opel все още не са обявили цени. Очакваме базова цена от около 60 000 лева.

Още по темата

Бюлетин

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >