2017
След три години дойде време за сдържан фейслифт на BMW M4. Сега моделът серийно идва с адаптивни Full LED фарове и нова графика на светлините. Стоповете също са диодни (серийно). Двигателят остава редови „шестак“ с 431 к.с. В интериора промените също са фини. И за обновеното М4 също се предлага пакетът Competition, включващ увеличение на мощността – както за купето, така и за кабриолета. 20-цоловите джанти могат да бъдат поръчани и в черен цвят. AUTO BILD очаква освежената М-ка да бъде на пазара още в първото тримесечие на 2017 г.
Интериор: осветени М-емблеми на предните седалки
Промените в интериора на F82 (Coupé) и F83 (Cabrio) са лесно видими. На предните седалки има оформени по нов начин и осветени М-емблеми. От BMW са „пипнали“ и някои други детайли – хромирани апликации и галванизирани елементи, както и шев по таблото отличават фейслифта от предшестващата версия.
Connectivity: индуктивно зареждане и WiFi серийно
BMW променя и серийното оборудване за фейслифта на M4: купето и кабриото получават без доплащане навигационния пакет Connected Drive. В него са включени станция за индуктивно зареждане на смартфон и WiFi-хотспот. Благодарение на променен софтуер М4 има друго изображение при стартиране на инфотейнмънт системата – което потребителите могат да оформят по индивидуално желание.
И за фейслифта на М4 BMW отново ще предлага познатия пакет Competition. Прилежащите към него 20-цолови джанти вече могат да бъдат поръчани и в черен цвят. Пакетът трябва да направи купето и кабриолета още по-спортни – с увеличение на „конете“ до 450. Освен това „баварците“ оптимизират кормилното управление и поставят някои ексклузивни детайли.
Под ламарините всичко си остава постарому. За задвижването се грижи 3-литров „шестак“ с два турбокомпресора, който както и досега, развива 431 „коня“. Серийната скоростна кутия е 6-степенна ръчна, опционално BMW предлага 7-степенна с два съединителя.