2017
Разбира се, че е пълен абсурд. На 25, когато бях безстрашен и разполагах с много време, той ме оставяше на пътя. Често, дори прекалено често. На 40, когато предпочитам удобствата и винаги бързам, го зарязвам аз. Често, дори прекалено често. Тъй като автомобилът на моя живот стана прекалено шумен, безкомпромисен и претенциозен. Този малък NSU TT прекалено често в живота ми се изпречваше на пътя. Но мога ли да му се сърдя? Аз самият исках така … купих го съвсем безгрижно през 1997 г. Това беше третият ми NSU. Първият ми го подариха и накрая го захвърлих, вторият – току-що ремонтиран – блъснах и той завърши в моргата . TT бе първият ми скъп автомобил – поне така го възприемах. Струваше 7000 германски марки не особено много за TT с оригинални документи, но твърде много за автомобил, който не палеше, тъй като липсваше радиото му.
След три дни установих, че е служило като плюс на бензиновата помпа на предишния собственик. Разбира се това не беше последната повреда. Постоянно имаше проблеми с ламарините и техниката. В продължение на три години аз се грижех за поддържането в изправност на автомобила, а след това ми помагаха приятели и колеги от клуба. Когато най-после оправихме мотора, отидох при автотенекиджията: смяна на ламарините на пода. Почти две години по-късно получих обратно своя TT, дори покривът имаше нужда от смяна заради ръждясалите части. Оттогава въпросът за разходите около NSU-то не се споменава в семейство Мухе. теоретично TT-то беше изцяло ремонтирано десет години след покупката – част по част, година след година, евро по евро. Замина електрическата система, смених и седалките. А когато аз и моята „любима“ се връщахме от рали за олдтаймери, свърши и ауспухът – имаше прекалено много дупки и колата вдигаше страхотен шум. Въпреки това обожавам моментите с това NSU. Аз пораснах, но TT си остана неразумен и безгрижен като малко дете, въпреки че е с няколко месеца по-стар от мен. А по него има толкова много кит, че сигурно ще си остане мой за вечни времена.
ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ
Мотор – ред. 4-цилиндров, отзад напречно
Работен обем – 1177 куб. см
Мощност – 65 к.с. при 5500 об/мин
Задвижване – задно, 4-степенна трансмисия
0–100 км/ч – 13 сек
Максимална скорост – 160 км/ч
Собствено тегло – 685 кг
Цена като нов – 6250 германски марки (1967 г.)
Продължете на следващата страница