2020
ТЕЖКИТЕ ВРЕМЕНА СА ПОДМИНАЛИ този Qashqai. Стигнахме до този извод на подемника, където подът на автомобила изглеждаше безупречно – както и останалата част на японския SUV. Този „японец“ от автокъща близо до Хамбург е имал сериозен и грижовен собственик. Освен това е бил и скромен – базовият мотор и базовото ниво на оборудване са му били достатъчни.
РАЗГЛЕДАЙТЕ ОБЯВИ ЗА ПРОДАЖБА НА QASHQAI II
За разлика от нашия фотограф на предната дясна седалка, който се оплаква от „липсващи най-малко 100 к.с.“. Разбира се, едва ли ще тръгнете с този 1,2-литров 4-цилиндров двигател с пълно натоварване през планински проходи. Затова пък ще се радвате на икономичността на мотора: по време на тестовата отсечка на AUTO BILD на Qashqai му бяха достатъчни и под седем литра бензин. Ако се движите предимно по междуградски пътища, ще паднете и на стойност с 5 преди запетаята.

За двигател 1.2-DIG-T, който се използва в голям брой модели на Nissan и Renault, се носят страшни истории в мрежата. От голям разход на моторно масло при чисто нови автомобили до проблеми със стените на цилиндрите и ангренажните вериги. В Англия, където Qashqai е сред най-продаваните компактни SUV-ове, моделът бе критикуван масово в пресата. Сервизи в Германия потвърждават за проблемите с двигателя. Производителят не отрича, а организира сервизна акция за автомобили с този мотор, където бе направена проверка на цилиндрите и ангренажните вериги. Доста от двигателите бяха подменени – проблемът с повишения разход на моторно масло бе решен чрез ъпдейт на софтуера, редуциращ подналягането във всмукателния тракт. Междувременно по-голямата част от автомобилите са с ъпдейта.
Продължете на следващата страница