2022
Шестото поколение на Nissan Patrol е на пазара от 13 години. Има обаче тунинг-специалисти, които все още се занимават с достойния модел. Въпреки, че Manhart се занимават основно с облагородяването на автомобили на BMW, германският афтърмаркет-специалист в последно време показват и проекти на други производители.
Извън типичния черно-златист лак на Manhart , тук си личи, че става дума за специален Patrol. В действителност той е базиран на версията Nismo, която се появи на пазара в края на 2015 г, преди през миналата година да получи фейслифт. Двуцветният пърформънс-модел, който виждаме тук, също е от фейслифта и е качен на 24-цолови колела. Освен това автомобилът е приближен до асфалта, което му придава още по-голяма внушителност.
Моделът продължава да използва 5,6-литровия V8 агрегат на Patrol Nismo, но двигателят вече не е атмосферен. Manhart са монтирали компресор, който е увеличил мощността на 650 к.с., а максималния въртящ момент – на 600 Нм. Напомняме, че серийният модел разполага с 428 к.с. и 560 Нм, а трансмисията е 7-степенна автоматична. Като допълнение към подобрения двигател, сега се предлага и специален ауспух със значително по-агресивен звук.
Обикновеният Patrol Nismo ускорява според Nissan за 7,3 секунди от 0 до 100 км/ч. Макар и да не звучи супер-впечатляващо, не трябва да се забравя, че офроуд-динозавърът тежи 2.665 килограма.
Екстравагантната черно-златиста тема продължава и във вътрешното пространство, където все пак си личи, че този Nissan Patrol е вече малко старичък. Manhart са опитали да разкрасят вътрешното пространство с кожа и алкантара, но все пак не може да бъде скрито, че интериорът изглежда остарял в сравнение с новите модели. Така наточеният SUV е предназначен за клиент от Обединените арабски емирства.